تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۳
به مناسبت سالگرد شهادت شهید حجازی انجام شد؛

برگزاری محفل انس با قرآن در مهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهرستان گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی، یادواره و محفل انس با قرآن در شهرستان مهرستان برگزار شد.  
برگزاری محفل انس با قرآن در مهرستان
به گزارش پایگاه خبری عصر هامون به نقل از شستون؛ سید علیرضا میری بنجار بیان کرد: با حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مهرستان، با حضور جمعی از حافظان و قاریان قرآن، امروز صبح به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی، یادواره و محفل انس با قرآن در محل مسجد امام حسین (ع) شهرستان مهرستان برگزار کردند.
 
وی سالگرد شهادت این شهید والامقام و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در دمشق توسط اسرائیل، حمله به کنسولگری ایران در سوریه و همچنین شهادت جمعی از نیروهای فراجا و سپاه طی حمله تروریستی توسط گروهک جیش‌الظلم در راسک و چابهار را گرامیداشت و به مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن محکومیت جنایات دردناک رژیم صهیونیستی در دمشق و جیش‌الظلم در راسک و چابهار، اظهار کرد: این رژیم ملعون ابتدا مستشاران نظامی مارا در دمشق ترور کرد و بعد پادوهای خود یعنی گروهک جیش‌الظلم را برای انجام حمله تروریستی در خاک ایران مأمور کرد.
 
 میری بنجار افزود: طی حمله گروهک جیش‌الظلم در راسک و چابهار، تعداد ۱۰ نفر از مدافعین وطن از نیروهای فراجا و سپاه به شهادت رسیدند که چهار نفر از هم‌وطنان بلوچ و اهل‌سنت استان بودند و خوشبختانه تروریست‌های مهاجم که هیجده نفر بودند به هلاکت رسیدند.
 
 این مقام مسئول اذعان کرد: دشمن دنبال ناامن‌کردن استان است و خوشبختانه مردمان وطن‌دوست سیستان و بلوچستان همواره پای خاک و میهن خود ایستاده‌اند و با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشت‌های گره‌کرده‌ای بر دهان رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار زدند.
 
انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciyvaz3t1aqu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما