تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
فرماندار خاش گفت: امروز پیشرفت و تعالی کشور ایران اسلامی در گرو سعی و تلاش دانش آموزان می باشد که می بایست در این مسر تلاش کنند .
نگهبانی و حراست از سنگر علم و دانش وظیفه خطیر دانش‌آموزان امروز کشور است
نگهبانی و حراست از سنگر علم و دانش وظیفه خطیر دانش‌آموزان امروز کشور است
به گزارش عصر هامون، علیرضا شهرکی در خصوص بازگشایی مدارس و نیز آغاز بهار علم و دانش ضمن تبریک این بهار به دانش آموزان و فرهنگیان ، اظهار داشت : در ۸سال جنگ تحمیلی بسیاری از دانش آموزان آغاز سال تحصیلی خویش را در سنگرها و میدان های نبرد شروع کردند و به جای فلم اسلحه در دست گرفتند تا در مقابل دشمن بعثی و متجاوز استادگی و مقاومت کنند .

وی ادامه داد : امروز پیشرفت و تعالی کشور ایران اسلامی در گرو سعی و تلاش دانش آموزان می باشد که می بایست در این مسر تلاش کنند .

وی با تشبیه علم آموزی به پرنده ، تصریح کرد : اسنان می بایست با ۲ بال عمل و علم به دانش و علم اموزی بپردازد .

این مسئول خاطر نشان کرد : بسیار خرسندیم که دانش آموزان شهرستان خاش با اراده ای محکم و عزمی راسخ براری فتح قله های عظیم دانش و تربیت تلاش می کنند و امیدوار هستیم به موفقیت های بیشتری برسیم .

فرماندار خاش بیان کرد : مدرسه مکانی است برای به دست آوردن علم ، تقویت دین و ایمان دانش آموزان است که با آموزش درست و تربیت اسلامی آن را در درون افراد نهادینه می کند .

وی یادآور شد : حضور دانش آموزان در عرصه های مختلف سازندگی ،علمی و پیشرفت کشور و نیز ادامه راه شهدای گرانقدر اسلام را باید دانش آموزان در سرلوحه و سرمشق کار خویش قرار دهند .

این مسئول در پایان علم آموزی را منشاء برکت و احترام دانست و اظهار داشت : برای رسیدن به حداقل ها می بایست افق علمی دانش آموزان بلند تصور شود .
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdciz5a5.t1arv2bcct.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما