تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
اعضای شورای اسلامی شهر خاش در محل دفتر امام جمعه با حجت الاسلام محمد حسین میری امام جمعه اهل تشیع این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
اعضای شورای اسلامی شهرستان خاش با امام جمعه اين شهر ديدار كردند
اعضای شورای اسلامی شهرستان خاش با امام جمعه اين شهر ديدار كردند
به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام محمد حسین میری امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش در این دیدار بر لزوم همفکری در شورای شهر خاش برای پیشرفت شهر تأکید کرد و اظهار داشت : امیدوارم این شورا به پیگیری پروژه های نیمه تمام قبلی بپردازد و با همدلی و همفکری پروژه های جدیدی نیز برای آن برنامه ریزی کنند .

وی ادامه داد :‌ به حول و قوه الهی، حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری در ۲۴ خرداد امسال، اتفاق افتاد و حضور پرشور مردم عزیز کشورمان در پای صندوق‌های رأی، دشمنان انقلاب اسلامی ایران را مأیوس و نا امید کرد.

وی تصریح کرد : مردم با بصیرت و فهیم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در انتخابات ۲۴ خرداد نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و با عنایت خدای متعال و نیز با اتکا به رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری انتخاباتی به معنای حقیقی سالم و به دور از شائبه تقلب و تخلف برگزار کردند که این سند افتخاری برای کشور محسوب می‌شود.

این مسئو ل در ادامه با اشاره به این‌که در دوره‌های قبلی شورای شهر خاش ، کارهای ارزنده‌ای صورت گرفته که جای تقدیر دارد ، بیان کرد : اعضای شورای چهارم نیز باید تلاش کنند تا به اعتماد مردم، پاسخ مناسبی داده و انشاءالله با همدلی بتوانند بیشتر از دوره‌های گذشته در راستای عمران و آبادانی شهر خاش کوشش نمایند .

حجت الاسلام میری همچنین خواستار آسفالت کوچه ها و ساخت و ساز در شهر شد و خاطر نشان کرد : با رونق شهر ، معضلات فرهنگی و اجتماعی برطرف می شود.

امام جمعه اهل تشیع خاش در مورد ارزش بالای خدمت‌رسانی به مردم، خطاب به اعضای جدید شورای اسلامی این شهر خاش ، تاکید کرد : شما چهار سال فرصت دارید که در مسیر خدمت به مردم تلاش کنید تا بتوانید پرونده درخشانی از این خدمت به عنوان باقیات‌الصالحات برای خود ذخیره کنید.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد : با مردم بیشتر در ارتباط باشید و از تجربیات دیگران بخصوص شوراهایی که سابقه درخشانی دارند استفاده نمائید چرا که این شهرستان دارای ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد طرح های متنوع است.

در ادامه این دیدار یارمحمد شهنوازی رئیس جدید شورای شهر خاش با ابراز خرسندی از حضور این شخصیت روحانی در حمایت و پشتیبانی از فعالیت های شورای شهر از حسن توجه امام جمعه خاش به عمران و آبادانی و رویدادهای فرهنگی در شهر تقدیر کرد.

وی تصریح کرد : امام جمعه ، پدر روحانی شهر است و ما نیازمند راهنمایی و حمایت بزرگانی همچون ایشان هستیم.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خاش ظرف چهار سال آینده بتوانند با همدلی و هماهنگی بین خود و همچنین تعامل سازنده با دستگاه‌های مختلف اجرایی در سطح شهرستان خاش ، منشأ اثرات خیری برای این شهر باشند.

گفتنی است در این نشست که با حضور اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر خاش تشکیل شد اعضا با تشکر از نصایح پدرانه امام جمعه و ورود مصلحانه ایشان برای حل مشکل بر وحدت و همدلی بیشتر در روند کار شورا تاکید کردند.
گزارش تصویری از " دیدار اعضای شورای اسلامی شهرستان خاش با امام جمعه اين شهر"  را در اینجا ببینید.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcf0vdj.w6d00agiiw.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما