تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 288 زرهی مستقل خاش؛

سازمان عقيدتي سياسي وظيفه حراست از مرزهاي اعتقادي را دارد

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 288 زرهی مستقل خاش گفت: همان روزهای آغازین جنگ، کارکنان این سازمان و در رأس آنها، روحانیت خستگی‌ناپذیر با توجه به وظیفه و مأموریتی که در قانون این سازمان بر عهده شان گذاشته شده بود، با حضور در جبهه‌های جنگ، فعالیت‌ها و اقدامات مختلفی را در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی، آموزشی، هنری، جهادی و ... انجام دادند.
سازمان عقيدتي سياسي وظيفه حراست از مرزهاي اعتقادي را دارد
سازمان عقيدتي سياسي وظيفه حراست از مرزهاي اعتقادي را دارد
به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام عیسی کیانی در مراسمی که به مناسبت روز عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان تیپ ۲۸۸ زرهی مستقل خاش برگزار گردید، تقویت و ارتقای روحیه ایمان و نشاط و حراست از مرزهاي اعتقادي را یکی از کارهای عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: پس از آغاز جنگ تحمیلی و حضور نیروهای ارتش در صحنه های نبرد حق علیه باطل، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز که مدتی از زمان تشکیل آن نمی‌گذشت، با تمام توان انسانی و تجهیزاتی خود در کنار دیگر رزمندگان دلیر اسلام قرار گرفت.
وی ادامه داد: همان روزهای آغازین جنگ، کارکنان این سازمان و در رأس آنها، روحانیت خستگی‌ناپذیر با توجه به وظیفه و مأموریتی که در قانون این سازمان بر عهده اشان گذاشته شده بود، با حضور در جبهه‌های جنگ، فعالیت‌ها و اقدامات مختلفی را در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی، آموزشی، هنری، جهادی و … انجام دادند.
در ادامه این مراسم امیر علیرضا یوسفی فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی مستقل شهرستان خاش به چگونگی تاسیس عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عده ای از دشمنان همانند گروهک تروریستی منافقین و عناصر ضد انقلاب و عده ای دوست نادان برای انحلال ارتش به امام(ره) مراجعه می کردند.
وی ادامه داد : امام خمینی (ره) بعد از اینکه همه حرف ها را گوش می دادند، فقط می فرمود که « ارتش باید بماند» چرا که ایشان معتقد بودند بدنه ارتش سالم است و از مردم گرفته شده و باید بماند.
وی تصریح کرد : امام راحل معتقد بودند باید قرآن، ایمان و معنویت را در نیروهای مسلح ارتقاء داد چرا که از هر سلاح و جنگ افزاری بالاتر است.
این مسئول در پایان بیان کرد : با پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) طلبه هایی را مامور کردند که در ارتش آن روز یعنی در ژاندارمری، شهربانی و وزارت جنگ که امروز با نام وزارت دفاع شناخته می شود، سازمان های عقیدتی سیاسی را راه اندازی کنند.
تصاویر این جشن را اینجا ببینید.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcg7n9t.ak9wu4prra.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما