تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تاتر منطقه 3 کشور با حضور گروه های نمایشی از هشت استان در زاهدان خبر داد.
بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور در زاهدان آغاز به کار کرد
بیست و پنجمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور در زاهدان آغاز به کار کرد
به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام عباس دانشی اظهار داشت: بیست و پنجمین جشنواره تاتر منطقه ۳ کشور با حضور استان های استان‌های خراسان رضوی، گلستان، خراسان جنوبی، کرمان، مازندران، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان  در زاهدان آغاز به کار  کرد.
وی ادامه داد: تعداد ۲۱ نمایش در این جشنواره به منظور رقابت بر روی صحنه خواهد رفت که از بین تعداد ۵ اثر منتخب و برگزیده به جشنواره بین المللی فجر راه خواهد یافت.
وی گفت: این جشنواره از فردا هشتم آبان ماه ساعت ۹ صبح آغاز و به مدت سه روز در فرهنگسرای جوان زاهدان با اجرای نمایش‌ در دو سالن مرحوم فاضلی در مجموعه تئاتر شهر و هم چنین پلاتوی حوزه هنری تبلیغات اسلامی و همچنین یک پلاتوی سیار بر روی صحنه خواهد رفت.
دانشی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان برای دومین بار متوالی میزبان جشنواره تاتر منطقه ۳ کشور است افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در این راستا و همچنین جمعیت استان این رشته هنری با کمبود سالن های نمایش روبرو است.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdchwwnk.23nxxdftt2.html
منبع : زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما