تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۹
بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین ریکاوری روز پنج شنبه، جمعه و شنبه را استراحت کردند ولی تمرین تاسوعا و عاشورا را تعطیل خواهد بود.
پرسپولیسی‌ها یکشنبه استارت می‌زنند/مولایی همچنان بلاتکلیف
به گزارش عصر هامون،تمرینات پرسپولیس بعد از ریکاوری روز پنج شنبه برای دومین روز تعطیل شد و تمرینات از عصر فردا آغاز می شود، پرسپولیسی ها بعد از آن روز جمعه تمرینات بدون وقفه در بعد فنی و بدنی دنبال خواهد شد .

**مولایی همچنان بلاتکلیف است

پرسپولیسی ها از فردا تمرینات آماده سازی نیم فصل دوم را آغاز می کند در حالیکه هنوز تکلیف بدنساز تیم معلوم نیست.

پرسپولیسی ها از فردا باید آماده سای خود برای نیم فصل دوم را مشخص کند در حالیکه هنوز معلوم نیست محمد مولایی بدنساز تیم می تواند در تمرینات حضور فعال داشته باشد یا نه؟

مولایی در حالی پس از چند روز غیبت در تمرینات حاضر شده بود که لباس شخصی به تن داشت و برنامه های خود را برای اجرا به سایر اعضای کادر فنی ارائه می کرد.

گفته می شود عدم حضور او در تمرین به تذکر سرپرست تیم و به دلیل حکم صادره از سوی کمیته تخلفات حرفه ای بوده است این در حالی است که بسیاری از کارهای حقوقی اعلام کردند اجباری برای اجرای این حکم در تمرینات وجود ندارد، اما مسئولان تیم و باشگاه هیچ حساسیتی برای پیگیری این مساله نداشته اند در این شرایط حتی به نظر می رسد یکسری مشکلات داخلی باعث شده باشد با سو استفاده از حکم صادره برای حذف مولایی اقدام شود.

به هر حال هر موضوعی هم که در میان باشد این بلاتکلیفی جای سوال دارد و ضعف ساختاری پرسپولیس را نشان می دهد ضعفی که می تواند در نهایت برنامه های این تیم برای کسب عنوان قهرمانی را تحت الشعاع قرار دهد.

البته باید دید مشکل مولایی برای حضور در تمرینات در واقع به مسایل داخلی بر می گردد یا به حکمی که صادر شده است و اگر حالت دوم است چرا هیچکس پیگیر موضوع نشده است تا جائیکه مربی پرسپولیس دست به کار شده و رایزنی هایی با علیپور داشته است و قرار است با توجه به همکاری های جدید که صورت گرفته است مشکل او حل شود.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcauuny.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما