تاریخ انتشار :شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۲
نماینده مردم خاش گفت: اگر کشور انگلستان دست از شیطنت بازی بر ندارد و در امور کشور ایران دخالتی کند کشور ایران اسلامی با شدت با این کشور برخورد خواهد کرد و نخواهد گذاشت که از پا از حد خود فراتر بگذارد .
فعالیت مجدد سفارت انگلستان در ایران فقط با نظارت دقیق دولت ایران ممکن است
فعالیت مجدد سفارت انگلستان در ایران فقط با نظارت دقیق دولت ایران ممکن است
به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما، حمیدرضا پشنگ در خصوص بازگشایی سفارت انگلستان اظهار داشت : دولت انلگلستان در اقدامی عجیب سفارت خود را در این کشور تعطیل کرده است و در این خصوص هیچ گونه فشاری مبنی بر تعطیلی سفارت در ایران از جانب این کشور وجود نداشته است و کشور انگلستان اگر بخواهد مجددا سفارت خود را بازگشایی کنند میبایست از ملت ایران عذر خواهی کنند .

وی در ادامه با اشاره به بحث فتنه ۸۸ در ایران ، تصریح کرد : کلیه مردم و مسئولان این کشور به خوبی میدانند که انگلستان نقشی اساسی و مهم در بیشتر درگیری ها داشته است و اقدامات ناشایست این کشور بر هیچ دولتی مخفی نیست و همگان از این اقدامات آگاه هستند .

این مسئول بیان کرد : اگر کشور انگلستان دست از شیطنت بازی بر ندارد و در امور کشور ایران دخالتی کند کشور ایران اسلامی با شدت با این کشور برخورد خواهد کرد و نخواهد گذاشت که از پا از حد خود فراتر بگذارد .

نماینده مردم خاش خاطرنشان کرد : ملت با بصیرت ایران اسلامی همواره خاطرات بسیار بدی از انگلیسی ها در ذهن دارند و سفارت انگلستان در ایران همیشه لانه فساد بوده است و اگر این رابطه ادامه پیدا کند برای این کار لازم است این کار در چارچوب وطایف یک سفارتخانه و سفیر صورت پذیرد و در غیر از این صورت برقرار مجدد این ارتباط ممکن نمیباشد .

حمیدرضا پشنگ یادآور شد : بازگشایی این سفارت در ایران اسلامی مطمئنا به بعضی از سیاست ها و برنامه های داخلی کشور ضربه وارد می کند و اگر ما امسال انتخابات آرامی داشتیم فقط به خاطر تعطیلی این سفارت بود .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اذعان داشت : مسئولین می بایست در خصوص مسائل و فعالیت های دولت انگلیس که نقش جاسوسی را انجام میدهد نظارت و کنترل زیادی داشته باشند و نگذارند که حقوق ملت ایران پایمال شود .

وی در پایان اظهار داشت : اگر انگلستان بخواهد در ایران فعالیت کند میبایست با اعتماد و نظارت دقیق دولت ایران باشد .
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcce4q0.2bq0s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما