تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۱
در ويندوز 8 مي توانيد نماي کلي منوي Start را به طور کامل شخصي سازي و آن را بر اساس سليقه خود تزئين کنيد. براي آگاهي از نحوه کار با ما همراه شويد.
ویندوز 8 خود را زیباتر کنید
ویندوز 8 خود را زیباتر کنید
به گزارش عصر هامون،يکي از مهم ترين و واضح ترين تغييرات ايجاد شده در ويندوز ۸ نسبت به نسخه هاي قبلي، منوي Start آن است که به جاي فرمت قديمي کاربر با يکسري کاشي ها مواجه مي شود که در کنار هم قرار گرفته اند و هر يک برنامه خاصي را اجرا مي کنند.

اما نکته جالب تر اين است که در ويندوز ۸ مي توانيد نماي کلي منوي Start را به طور کامل شخصي سازي و آن را بر اساس سليقه خود تزئين کنيد. براي آگاهي از نحوه کار با ما همراه شويد.

ابتدا يک تم زيبا براي منوي start ويندوز ۸ سيستم خود انتخاب کنيد. براي اين کار به سراغ دکمه هاي ترکيبي ويندوز و i برويد و سپس از پايين ترين قسمت ستوني سمت راست صفحه، گزينه Change Pc Settings را برگزينيد.

در اين بخش ستون سمت چپ به طور پيش فرض روي گزينه Personalize قرار دارد و در سمت راست اين صفحه مي توانيد تصوير Lock screen را تغيير دهيد.

حال به بالاي صفحه نگاه کنيد تا گزينه هاي Start screen و Account Picture را مشاهده کنيد؛ با انتخاب گزينه Start screen مي توانيد تم هاي متعددي را براي منوي Start در ويندوز ۸ انتخاب کنيد.

در اين بخش به گستره بزرگي از رنگ ها دسترسي داريد که مي توانيد يکي را به دلخواه براي تم خود انتخاب کنيد. اعمال تغييرات در اين بخش به Apply نيازي ندارد و با انتخاب هر گزينه، بلافاصله محيط ويندوز تغيير خواهد کرد.

در ادامه براي ايجاد تغييرات ظاهري روي کاشي ها ابتدا روي کاشي مورد نظر راست کليک کنيد تا بتوانيد گزينه Larger و Smaller را براي بزرگ و کوچک کردن کاشي ها انتخاب کنيد.همچنين کاشي ها را مي توانيد Drag and drop کنيد و هر يک را در مکان مناسبي قرار دهيد.
انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdccp4q0.2bq0i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما