تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
رئیس سازمان تیمهای ملی تیروکمان با اشاره به تجربه مربیان جدید تیم ملی گفت: تفاوت این دو مربی کره ای با لی و پارک در تجربه آنها است. مربیان سابق حالت کارآموز را در ورود به ایران داشتند.
کیارستمی: مربیان کره ای سابق کارآموز بودند/ لی و پارک انگلیسی هم بلند نبودند
کیارستمی: مربیان کره ای سابق کارآموز بودند/ لی و پارک انگلیسی هم بلند نبودند
به گزارش عصر هامون،در مورد مربیان کره ای جدید تیم ملی توضیح داد: ابتدا باید از پارک و لی مربیان کره ای سابق تیم ملی تشکر کنم که در حد خود و در زمان حضورشان برای تیم ملی زحمت کشیدند اما تفاوت این مربیان با پارک و لی در این است که این ۲ نفر کارآموز نیستند.

وی ادامه داد:‌ مهمترین نکته در مورد مربیان قبلی این بود که اولین تجربه کار خود را در ایران داشته و به این ترتیب در ابتدای حضورشان نقش کاراموز را داشتند. پارک و لی در ایران تجربه مربیگری کسب کردند در حالی که دو مربی جدید از سال ۲۰۰۰ در کشورهای فیلیپین، نپال، مالزی، هند و مصر مربیگری کرده و تجارب خود را در این کشورها به دست آوردند. رزومه این دو با توجه به رشد تیمهایشان در مدت حضور،‌خوب بوده است و از همه مهمتر اینکه هر دو نفر به زبان انگلیسی مسلط هستند و به همین دلیل برقراری ارتباط با آنها راحتتر است. مربیان قبلی تنها به زبان کره ای مسلط بوده و یکی از مشکلات نیز همین شکل برقراری ارتباط با آنها بود.

مربیان جدید سطح تیروکمان مصر را بالا بردند

رئیس سازمان تیمهای ملی گفت: آخرین دور مربیگری مون و جئونگ به مصر بر می گردد. از آنجایی که تیم مصر را رو به پیشرفت دیدیم به دنبال این مربیان رفتیم. مصر در سطح تیروکمان جهان طی این مدت رشد کرد.

کیارستمی در مورد تغییرات لیگ تیروکمان اشاره کرد: نتیجه تغییرات امسال را در مسابقات آسیایی دیدیم. مسابقات امسال قابل پخش هم بود در حالی که قبلا جذابیت پخش را نداشت. در این دوره حداقل مردم متوجه می شدند که کدام تیمها با هم بازی دارند و رقابت بین تیمها هم سختتر است. ملی پوشانی که روز اول به این شکل مسابقات اعتراض داشتند، در پایان کار پذیرفتند که روش جدید خوب است.

از بازیکن ۷ تا ۸۰ ساله حق شرکت در لیگ را دارد

رئیس سازمان لیگ تیروکمان در مورد حضور نوجوانان و جوانان اشاره کرد: تیمای لیگ حق استفاده از هر بازیکنی را دارند. تیم کیش در لیگ امسال از بازیکنان جوان تشکیل شده و سرمایه گذاری خوبی روی آنها انجام شده است. در مجموع در لیگ محدودیت سنی نداریم و از بازیکن ۷ تا ۸۰ ساله امکان حضور در بازیها را دارند البته به شرطی که از نظر ایمنی مشکلی نداشته باشند. به طور کلی بازیکنان از ۱۳ سالگی به بعد توانایی بازی در مسافت ۷۰ متر را دارند. https://www.asrehamoon.ir/vdceen8e.jh8nfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما