تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
سرمربی تیم فوتبال داماش گفت: عملکرد بازیکنان داماش خوب است ولی بازی برد و باخت دارد. به هر حال ما آینده‌نگر هستیم،‌ تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا امتیاز بازی مقابل نفت را از آن خود کنیم.
ناظمی: ماندن عابدینی در داماش خواسته‌ی اعضای تیم است
ناظمی: ماندن عابدینی در داماش خواسته‌ی اعضای تیم است
به گزارش عصر هامون،بعد از شکست بدي که مقابل ملوان داشتیم در این مدت بازیکنان تمرینات سنگینی انجام‌ داده‌اند. طی صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم روحیه و قدرت و توان بدنی بازیکنان را بالا بردیم تا با آمادگی کامل مقابل تیم نفت حاضر شوند.

سرمربی تیم فوتبال داماش در ادامه افزود: در بازی مقابل نفت مصدوم نداریم، رضا کاردوست هم به دلیل گرفتن کارت قرمز در بازی دربی نمی‌تواند تیم را در این بازی همراهی کند.

ناظمی در خصوص ارزیابی تیم نفت گفت: نفت تیم قدرتمندی است و نتایج خوبی به دست آورده و جایگاهش در جدول مناسب است اما تیم ما هم شناخت کافی نسبت به این تیم دارد و با آمادگی کامل پا به میدان می‌گذارد تا نتیجه را به نفع خود رقم بزند.

ناظمی در مورد جایگاه تیم داماش در جدول بیان کرد: جایگاه خوبی در جدول داریم ولی بازیکنان و کادر فنی باید با تمام تلاش و قوای بیشتر کار کنند و امتیاز مقابل نفت را به خود اختصاص دهند تا به رده‌‌های بالا صعود کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که این بازی قابل پیش‌بینی است یا خیر؟ تاکید کرد: هیچ بازی فوتبالی قابل پیش بینی نبوده و نيست لذا نتیجه این بازی نیز همانند سایر بازی‌های فوتبال دیگر مشخص نیست.

سرمربی تیم فوتبال داماش همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر شما جای کی‌روش بودید چه برنامه ریزی ارائه می‌دادید بیان کرد: با توجه به اینکه گروهی که ایران در آن قرار گرفته، گروه سختی است اما می‌توان با برنامه‌ ريزي مناسب و انجام بازي هاي تداركاتي از اين گروه صعود كنيم.

ناظمی با اشاره به خبرهایی در خصوص اینکه عابدینی از تیم خداحافظی کرده است یا نه؟ گفت: انشاءالله که اینگونه نباشد امیدوارم جلسه عابدینی با اعضای فدراسیون فوتبال طوری پیش رود که عابدینی در داماش بماند.

وی در پایان درباره‌ نارضایتی‌اش از داور بازی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: من هیچ کس را مقصر باختمان مقابل ملوان نمی دانم بلکه فقط عنوان کردم که داور مسابقه می‌توانست بهتر از این برای تیم داماش سوت بزند مظفري‌زاده خطای بازیکنان ما را سوت می‌زد اما از خطاهای بازیکنان حریف چشم پوشی می‌کرد.

انتهای پیام/ ۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcepo8e.jh8nzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما