تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰
مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که پیراهن مالدینی را از او گرفتم فکرش را هم نمی کردم که بتوانیم نزدیک به 300 میلیون تومان کار خیریه انجام دهیم.
رأفت: پیراهن مالدینی بهانه‌ای شد برای باز کردن گره مشکلات خیلی‌ها
رأفت: پیراهن مالدینی بهانه‌ای شد برای باز کردن گره مشکلات خیلی‌ها
به گزارش عصر هامون، وبه نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس پایان رأفت پس از برگزاری حراج خیریه پیراهن پائولو مالدینی در ایوان شمس اظهار داشت: پس از اینکه پیراهن مالدینی را از او گرفتم با درخواست هایی مواجه شدم و برخی افراد پیشنهاد ۲۰ و ۳۰ میلیون تومانی دادند تا این پیراهن را دریافت کنند. وقتی با چنین پیشنهادهایی مواجه شدم احساس کردم که می توان به بهانه این پیراهن کار خیریه انجام داد. آقای استیلی مدیر شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در این زمینه همکاری زیادی با ما انجام داد. پس از آن هم آقای علی ضیا مجری برنامه ویتامین۳ آمادگی اش را اعلام کرد و رفته رفته کار به جایی رسید که این پیراهن بهانه ای شد برای کارهای خیریه بزرگ.



طبیعی است کسی فکرش را هم نمی کند که بتوان یک پیراهن را به قیمت نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان به حراج گذاشت اما وقتی افراد خیّر و حتی فوتبالدوستان عادی از نفس کار مطلع شدند پا پیش گذاشته و دست به کارهای بزرگی زدند.

پایان رأفت تصریح کرد: جا دارد از باشگاه بزرگ پرسپولیس و آقای رویانیان همچنین حمید استیلی مدیرعامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و تمام کسانی که این حراج خیریه را ترتیب دادند تقدیر و تشکر کنم. آقای علی ضیا سنگ تمام گذاشت و هرچه بگویم کم گفتم. او یک هفته تمام شب و روز درگیر این ماجرا بود و آقای حبیب کاشانی مدیرعامل سابق
باشگاه پرسپولیس نیز در این موضوع مشارکت داشت و با ما همکاری کرد. آقای هدایتی نیز در مراسم حراج پیراهن مالدینی چک ۱۵۰ میلیون تومانی را در همان مراسم تقدیم کرد و در مجموع نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان کمک مالی جمع آوری شد.

مدیر اجرایی آکادمی فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: روز سه شنبه و در ایوان شمس اتفاقاتی افتاد که نه تنها بنده بلکه خیلی ها را احساساتی کرد. برخی مردم عادی دست به کارهایی زدند که اشک خیلی ها در آمد. یک خانمی انگشترش را هدیه کرد و یک راننده تاکسی تمام درآمد یک روزش را به این کار اختصاص داد. علاوه بر ۱۵۰ میلیون تومانی که آقای هدایتی کمک کرد شهرداری تهران توسط آقای ایازی معاون شهرداری تهران ۵۰ میلیون تومان کمک نقدی کرد. آقای رویانیان ۱۰ میلیون تومان کمک کردند . همچنین آقایان کلانی، استیلی، زادمهر و ابوالقاسم پور که در این مراسم حضور داشتند نیز مبالغی را برای این کار خیریه اختصاص دادند. اتفاقات انسان دوستانه و خیرخواهانه خاصی رخ داد که نمی توان روی آنها قیمت گذاشت حتی برخی ها با ۱۰ هزار تومان کمک می خواستند در این کار خیر و خداپسندانه سهیم شوند. در مجموع همه سنگ تمام گذاشتند از باشگاه پرسپولیس گرفته تا شهردرای تهران، صدا و سیما، پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس و البته رسانه ها که در این همت عالی با پوشش خبرها از یک هفته پیش تاکنون دین خود را ادا کردند.

رأفت درباره اینکه مبالغ جمع آوری شده صرف چه امور خیریه ای خواهد شد گفت: بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان و نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان کمک مالی جمع آوری شد. قرار است یک دستگاه دیالیز برای یکی از بیمارستان های شهر آستارا خریداری شود و صرف بیماران کلیوی شود. همچنین ما این کمک ها را در اختیار کودکان سرطانی، کودکان بی سرپرست و برخی زندانی ها خواهیم گذاشت و مطمئن هستم که گره مشکلات خیلی ها با حراج این پیراهن باز خواهد شد. نقس کار خیرخواهانه بود و جالب است که این پیراهن به فرد خاصی نمی رسد بلکه در موزه ملی نگه داری خواهد شد.

رأفت در پایان خاطرنشان کرد: از روز اولی که بحث بازی ستارگان میلان و پرسپولیس مطرح بود عنوان می شد که فلسفه برگزاری این بازی ها خیرخواهانه است و قرار است در میلان و تهران از طرف تیم ستارگان میلان و باشگاه پرسپولیس بخشی از عواید برگزاری مسابقه صرف امور خیریه شود. پیراهن مالدینی بهانه ای شد تا این کار خیریه توسعه یافته و قطعا نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان کمک مالی می تواند مشکلات خیلی ها را حل کند. در این میان بنده خوشحالم که از این پیراهن بهانه ای ساختیم برای کمک به هموطنان و خدا را شکر می کنم که توانسته ایم چنین گام بلندی را برداریم.

انتهاي پيام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdchmvnk.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما