تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
پژوهشگر موفق استان سیستان و بلوچستان؛

طرح "دهکده فامیلی" در دفتر طرح وپژوهش استانداری خاک میخورد

پژوهشگر موفق استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه بعد ازچندین سال تلاش طرح "دهکده فامیلی"این طرح نیز چون سایر طرحها به دلیل کمبود بودجه در دفتر طرح وپژوهش استانداری خاک میخورد.
طرح "دهکده فامیلی" در دفتر طرح وپژوهش استانداری خاک میخورد
به گزارش عصر هامون، مریم آبیلی کارشناس ارشد رشته توریسم ضمن تبریک هفته پژوهش به همه پژوهشگران ایران در گفتگو با زاهدانه اظهار داشت : بشریت از ابتدای خلقت بطور ذاتی پژوهشگر بوده وبرای رفع حس کنجکاوی خود بدنبال پیدا کردن سوالات خود بوده است .
وی گفت : امروزه بهترین نوع یادگیری پژوهش است برای درک بهتر مطالب علمی وحتی غیر علمی ابتدا ایجاد سوالات در ذهن پایه اولیه شروع یک پژوهش بشمار میرود .
وی افزود : بدنبال پیدا کردن جواب سوال ومطالعه مطالب مختلف در رابطه با آن مطلب سر آغازخلق مقاله وانجام یک کار پژوهشی است. من نیز باتوجه به موارد ذکر شده مقالاتی را ارائه که مواردی را فهرست وار ذیلا اعلام میکنم: 1)پدیده مهاجرت در استان سیستان وبلوچستان 2)کاربردسیستم اطلاعات جغرافیاییgisدر کنترل مرزها 3)آینده گردشگری ایران وجهان 4)چالشهای گردشگری در سواحل دریای خزر 5)معماری شهر سوخته 6)توریسم درمانی ومطالعات چشمه های آبگرم 7)نقش راهها و ارتباطات با توریسم گردشگری 8)نقش عشایر در نظم وامنیت مرزها 9)ظرفیت وتنگناههای اقتصاد کوچ نشینی 10)آینده گردشگری ایران وجهان 11)بررسی بیوتیپ اکوسیستم دریاچه هامون 12)صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان 13)تقویم گردشگری شهرستان چابهار 14)بررسی مذهب سیک از گذشته تا کنون در شهر زاهدان 15)تحقیق جامع از جاذبه های گردشگری شهرستان چابهار 16)بررسی چالشهای گردشگری منطقه مورد مطالعه طرقبه 17)تاریخ و فرهنگ سیستان و بلوچستان سرزمین اساطیری ونهایتا ارائه طرح "دهکده فامیلی" طرحی جهت گذران اوقات فراغت شهروندان زاهدانی" مریم آبیلی گفت : از آنجاییکه رشته تخصصی بنده جغرافیای توریسم میباشد در راستای این رشته تحقیقاتی داشتم که بررسی ونوشتن آن برایم بسیار لذت بخش بوده است .
وی اظهار داشت : از گذشته گفته اند نیاز ما در اختراع است من نیز فرزند همین آب وخاکم ونیازها وکمبودهای این منطقه را از نزدیک لمس نموده ومیدانم که مردم این منطقه برای برطرف کمترین نیازها تفریح و گردش نمیدانند کجا بروند. بهمین منظوربفکر ایجاد یک فضایی که همه نیازهای مردم در همه سن وجنس ها در رابطه با گذران اوقات فراغت شده که مردم ما هم با داشتن خانه دوم در کنار شهر با رعایت عدالت اجتماعی در بهره برداری و ایجاد همگرایی وامنیت ودر نهایت چشم اندازی از یک نمایشگاه آداب ورسوم وبه تصویرکشاندن چهره اقوام این استان به دیگر استانها باعث ایجاد طرح دهکده فامیلی شد.
وی افزود :اگر مدیران استان و دست اندرکاران در اجرای طرحها به جد به قضیه گذران اوقات فراغت مردم اهمیت بدهند درهمکاری جهت اجرای آن در شهر و رفع کامل مشکل نبود جایی برای تفریحات سالم برای همه مقاطع سنی رفع وعلاوه بر آن تعامل رو در رو فامیل و رفع مشکلات و... امکانپذبر خواهد شد که متاسفانه بعد ازچندین سال تلاش این طرح نیز مانند سایر طرحها به دلیل کمبود بودجه در دفتر طرح وپژوهش استانداری خاک میخورد.

انتهای پیام/7253 https://www.asrehamoon.ir/vdcgtx9t.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما