تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۱
فرماندار کنارک گفت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد لنج‌های تجاری و صیادی منطقه و ۴۰ درصد شناورهای کشور در منطقه کنارک مشغول دریانوردی می باشند،این شهرستان سهم به سزایی در ایجاد اشتغال و امنیت منطقه دارد.
بندر کنارک نقش به سزایی در ایجاد اشتغال دارد
بندر کنارک نقش به سزایی در ایجاد اشتغال دارد
به گزارش عصر هامون به نقل از طلوع کنارک؛ سیدحسن سجادی در نشست شورای شهر و فرماندار کنارک با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، از اقدامات سازمان و بنادر در زمینه ساخت اسکله مسافری در بندر کنارک، ایجاد دفاتر ISPS cood و اسکله‌های چند منظوره در محدوده شهرستان کنارک تقدیر و تشکر کرد.
وی بر اهمیت این شهر بندری در کنار بندر اقتصادی چابهار تاکید و افزود: ۸۰ درصد لنج‌های تجاری و صیادی منطقه و ۴۰ درصد شناورهای کشور در منطقه کنارک مشغول به دریانوردی بوده که سهم به سزایی در ایجاد اشتغال و امنیت در منطقه داشته، به همین دلیل نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
فرماندار کنارک بیان کرد: یک‌سری مشکلاتی در حوزه شناورهای صیادی و تجاری در زمینه ایمنی شناورها وجود دارد که امیدواریم با همیاری خوب صاحبان شناور این موانع مرتفع شود.
سجادی خواستار توسعه دفتر اداره بنادر و دریانوردی و گمرک در بندر کنارک به منظور تخلیه و بارگیری شد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با ارائه گزارش از فعالیت‌های بندر و اقدامات در حال انجام در منطقه برای شناورها از قبیل ایجاد دفتر بازرسی شناورها و اسکله مسافری توضیحاتی ارائه کرد.
سیاوش رضوانی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه و اشتغال منطقه اقدامات موثری انجام داده و ما از مسئولان و مردم منطقه می‌خواهیم برای نگهداری اماکن و ایجاد سرمایه‌گذاری از قبیل خرید شناور و سایر بخش‌های دریایی، گام‌های موثری بردارند. https://www.asrehamoon.ir/vdcjavex.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما