تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۸
فرماندار کنارک گفت: راهیان نور حرکتی ارزشی جهت تعمیق بخشیدن به فرهنگ جامعه است.
راهیان نور حرکتی ارزشی جهت تعمیق بخشیدن به فرهنگ جامعه است
راهیان نور حرکتی ارزشی جهت تعمیق بخشیدن به فرهنگ جامعه است
به گزارش عصر هامون به نقل از طلوع کنارک، سیدحسن سجادی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اعزام کاروانهای راهیان نور شهرستان کنارک به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس گفت: اعزام جوانان و اقشار مختلف در قالب کاروان های راهیان نور، تجدید میثاق با آرمان های شهدا و پاسداری از ارزش های انقلاب است.
وی افزود: اعزام جوانان به مناطق جنگی تحت عنوان کاروان راهیان نور حرکتی ارزشی در جهت تعمیق بخشیدن به فرهنگ جامعه است.
فرماندار کنارک هدف از اعزام کاروان های راهیان نور را بازسازی کامل لحظه ها و صحنه های دفاع مقدس به منظور حفظ تحکیم، تداوم فرهنگ ایثار و انتقال آن به نسل حاضر عنوان کرد.
سجادی گفت:با عنایت به هماهنگیهای لازم در استان در خصوص ایجاد تسهیلات لازم برای این اعزام از آمادگی مسئولین شهرستان در جهت حضور در مراسم بدرقه و هرنوع کمک لازم تاکیدکرد.
سرهنگ بهادر فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنارک نیز گفت: یکی از راه های انتقال ارزش های دفاع مقدس و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن اعزام کاروان های راهیان نور در سراسر کشور است که باید با برنامه ریزی و همکاری ادارات زمینه حضور افراد در این اردوها فراهم شود.
وی با بیان اینکه علت شکست دشمن در جنگ تحمیلی، حضور و حمایت مردم بود، افزود: هم اکنون دشمن پس از ناامیدی از گزینه حمله نظامی با تغییر سیاست های خود به تهاجم فرهنگی روی آورد اما با هوشیاری و تدابیر رهبر معظم انقلاب این حربه نیز کارساز نشده است.
فرمانده سپاه شهرستان کنارک همچنین از اعزام حدود ۲۴۰ نفر در شهرستان کنارک خبرداد و افزود: حضور مسئولین در مراسم بدرقه موجب دلگرمی زائران خواهد شد.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcgtt9t.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما