تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۲
عضو ارشد جنبش حماس ، اظهارات مقامات مصری را درباره حمله نظامی به غزه غیر مسئولانه و مردود دانست .
انتقاد "حماس" از اظهارات مقامات مصر درباره حمله نظامي به غزه
انتقاد "حماس" از اظهارات مقامات مصر درباره حمله نظامي به غزه
به گزارش عصر هامون،به نقل ازخبرگزاری سما ؛‌ مشیر المصری از نمایندگان حماس در مجلس قانون گذاری فلسطین گفت اظهارات برخی مسئولان مصری درباره اقدام نظامی احتمالی علیه غزه کاملا غیر مسئولانه و هدفمند است و این سخنان در راستای تامین منافع رژیم صهیونیستی و ارایه خدمات مجانی به این رژیم مطرح می شوند.

مشیر المصری افزود سخنان مسئولان مصری همچنین بیانگر وجود بحران و تنش در میان مقامات و رسانه خبری مصر است .

وی خاطر نشان کرد برخی مسئولان مصری در حالی در مسیر خدمت بیشتر به رژیم اشغالگر قدس تلاش می کنند که نوار غزه و ساکنان آن هم اکنون در معرض شدید ترین تحریم ها و حملات مستمر ارتش این رژیم قرار دارند .

المصری گفت :« در حالی که مناطق شمال و شرق غزه در معرض تهدید های مستمر رژیم صهیونیستی هستند اکنون شاهد چنین تهدید های از جانب جنوب غزه هستیم ».

نماینده حماس در ادامه از دولت مصر خواست موضع واقعی و شفاف خود را در برابر نوار غزه اعلام کند و جلوی مواضع برخی مسئولان سیاسی ، امنیتی و رسانه های خبری این کشور را که به طور مستمر نوار غزه را تهدید می کنند ، بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد حماس هرگز در امور داخلی مصر و یا هیچ کشور عربی دیگر مداخله نمی کند و ادعاهایی که علیه حماس و دخالت آن در تحولات داخلی مصر مطرح می شود کاملا بی اساس و خلاف واقع است .


انتهای پیام /۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcfymdj.w6deyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما