تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۱۵
در دو روز گذشته صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دست به نمایش دو فیلم از مجموعه فیلم تبدیل شوندگان زد و این در حالی است که در قسمت سوم این فیلم کشور ایران، مانع صلح جهانی معرفی شده و نیروگاه های هسته ای ایران مورد حمله قرار داده می شود
پخش مجموعه ای ضد ایرانی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی
پخش مجموعه ای ضد ایرانی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی
به گزارش عصر هامون به نقل از مطالبه گر؛ در دو روز گذشته دو فیلم از مجوعه سه قسمتی فیلم «تبدیل شوندگان» ( ترانسفورمرز ) در شبکه نمایش سیما پخش شد که البته این دو فیلم در گذشته نیز توسط شبکه های دیگر صدا و سیما برای بینندگان اکران شده بود اما چندی پیش پس از تولید قسمت سوم این مجموعه فیلم مشاهده شد که هالیوود در ادامه فعالیت های ایران هراسی خود دست به استفاده از این ظرفیت جهت پیشبرد اهداف استکباری اربابان خود زده و در آن تصاویری ضد ایرانی را ارائه می دهد و عامل بر هم زننده صلح جهانی را ایران معرفی می کند.
در « ترانسفورمرز ۳ » نکات بسیار مهمی وجود دارد که جا داشت مسئولین صدا و سیما بیشتر در مورد آنها می اندیشیدند. در بخش های اولیه این فیلم اتوباتها (AutoBot) که به زمین آمدند با بشر پیمان همکاری می بندند و سعی می نمایند به نماینده انسانها یعنی ایالات متحده کمک کنند تا مشکلات روی زمین را حل نماید. اتوبات ها به آمریکا کمک می کنند تا با تهدید کننده صلح جهانی یعنی ایران بجنگد، طبق گفنه ی راوی، در این فیلم که همان آپتیموس پرایم هست: ما به زمین آمدیم و به بشر برای حل مشکلاتش کمک کردیم. تلاش کردیم تا از صدمه زدن بشر به خودش جلوگیری کنیم. همزمان با این روایت، تصاویر نیروگاه های اتمی ایران نشان داده می شود و اتوبات ها به شکل ماشین های طبیعی همراه با یک لیموزین وارد یک نیروگاه اتمی ایران می شوند نکته قابل تامل آنجاست که پرچم روی آنتن لیموزین پرچم ایران به صورت برعکس است که توهینی بزرگ به جمهوری اسلامی ایران حساب می شود، وجود پرچم های ایران بر روی ماشین ها باعث فریب اعضای گارد حفاظتی شده و سپس رئیس گارد به فارسی می گوید:« فکر کنم وزیره. بزن بالا» و سپس در را باز می نمایند و اتوبات ها و آمریکایی ها وارد نیروگاه می شوند و جنگ شروع می شود و پس از آن صحنه های تخریب نیروگاه پخش می شود.
حال سوال اینجاست که آیا مجموعه فیلم تبدیل شوندگان با وجود این که تنها در قسمت سوم آن تصاویری ضد ایرانی پخش شده است، دو قسمت اول و دوم آن مجاز به اکران در شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد؟ آیا پخش دو قسمت اول و دوم این فیلم تبلیغی برای این مجموعه فیلم نبوده است ؟ آیا اکران این مجموعه فیلم بر روی مخاطبان تاثیر نمی گذارد آن هم با وجود جلوه های ویژه زیادی که به گفته کارشناسان سینمایی دنیا این فیلم انقلابی در جلوه های ویژه به وجود آورده است؟
اینگونه به نظر می رسد که مسئولین صدا و سیما متوجه همه این موارد نبوده و یا حتی از ساخت قسمت سوم تبدیل شوندگان آگاهی نداشتند و دلیل پخش این فیلم هم همین بوده است پس خواهش می شود تا از این به بعد مسئولین مربوطه کمی دقت خود را بالا برده تا دیگر چنین اتفاقی مشاهده نشود.
در پایان تصاویری از این فیلم جهت آگاهی بیشتر ارائه می گردد:






انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdccppq0.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

شمسی
صداوسیمارسانه ای شده که عامل بسیاری از ناهنجاری ها وبی عفتی وبی حیاییست رسانه ای که باید در خدمت اسلام باشد که نیست وخیلی از بی بندوباری ها از طریق این رسانه داره عادی میشه خدا به داد مردم برسه مملکت رو دارند عامدانه به سمتی میبرن که خودشون میخوان مردم بیدار باشید ونه خوشبین.
متاسفم
محسن
مگر شک دارید اینها دارند راه را برای توجیهات نظام استکباری آماده می کنند