تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۰
آمریکا در مورد خطراتی در زمینه امنیت سایبری، به افرادی که برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی به سوچی در روسیه سفر می‌کنند هشدار داد.
هشدار آمریکا به افراد حاضر در المپیک سوچی در مورد خطرات سایبری
هشدار آمریکا به افراد حاضر در المپیک سوچی در مورد خطرات سایبری
به گزارش عصر هامون، به نقل از خبرگزاری رویترز؛ وزارت امور‌خارجه آمریکا در بیانیه‌ای گفت : "آمریکایی‌هایی که به سوچی سفر می‌کنند، باید از خطراتی که در زمینه امنیت سایبری آنها را تهدید می‌کنند، آگاهی داشته باشند و این موضوع را به خوبی درک کنند که نباید انتظار داشته‌باشند زمانی که از شبکه‌های مخابراتی در روسیه استفاده می‌کنند، در ازای تبادل اطلاعات مهم و حساس، حریم خصوصی آنها نیز حفظ شود."

آمریکا در حالی به شهروندان خود این هشدار را می‌دهد که گفتگوی تلفنی ویکتوریا نولاند معاون وزیر امورخارجه این کشور با سفیر امریکا در اوکراین به اینترنت درز کرده است.

در این مکالمه تلفنی نولاند مسائل بغرنج در اوکراین را با سفیر آمریکا در آن کشور بررسی می‌کند و عبارات بی‌ادبانه‌ای درمورد اتحادیه اروپا بر زبان می‌آورد. آمریکایی‌ها گفته اند ضبط و انتشار این مکالمه تلفنی کار روس‌ها بوده است.

وزارت امورخارجه آمریکا در بیانیه خود افزود :پلیس روسیه این قدرت و اختیار را دارد که هر زمان اراده کند و بدون هیچ دلیلی مدارک شناسایی و مسافرتی افراد را مطالبه کند و از آنها بگیرد.

این وزارتخانه از شهروندان آمریکایی خواست، همواره در مورد امنیت شخصی خود هشیار و گوش به زنگ باشند و شرایط را برای اقدامات خطرناک تروریست‌ها مهیا نکنند.

انتهای پیام/ ۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcfvmdj.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما