تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۲
اینترنت و تکنولوژی روز به روز در حال نفوذ بیشتر در زندگی بشر است، به طوری که در حال حاضر زندگی بدون تکنولوژی با بسیاری از مشکلات و محدودیت‌ها مواجه است.
لامپ‌هایی که با دستگاههای iOS و اندرویدی کنترل می‌شوند
لامپ‌هایی که با دستگاههای iOS و اندرویدی کنترل می‌شوند
به گزارش عصر هامون، کمپانی ال جی از اولین سری لامپ های هوشمند LED خود رونمایی کرد، این لامپ ها که LG Smart Bulb نام گذاری شده اند، قابلیت اتصال به دستگاه های مجهز به اندروید 4.3 و یا iOS 6 و بالاتر را دارند و از طریق وای فای این اجازه را به کاربر می دهند تا از طربق تبلت و اسمارت فون کنترل شوند.



این چراغ ها با ولتاژ پایین کار می‌کنند و ال جی مدعی شده است که در حدود 1 دهه عمر خواهند کرد، علاوه بر این موضوع این کمپانی نرم افزاری های جالبی را برای این محصول طراحی کرده است، به عنوان مثال یکی از آن ها از نظر امنیتی قابلیت این را دارد که زمانی که کاربر در منزل نیست چراغ ها به صورت اتوماتیک روشن کند دیگری که Party Mode نامیده می شود، چراغ ها را تبدیل به فلش کرده و بر اساس موسیقی در حال پخش در رنگ های مختلف روشن و خاموش می شوند.

روشن شدن این چراغ ها در هنگام زنگ خوردن تلفن همراه از دیگر امکانات این لامپ ها به شمار می رود، کمپانی ال جی قصد دارد این لامپ ها را در روزهای آینده عرضه کند و قیمت هر کدام ازاین Smart Bulb ها در حدود ۳۲ دلار تعیین شده است.

انتهای پیام/
4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcb8sbs.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما