تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۶
مقامات حزب الله لبنان هدف قرار گرفتن ارتش توسط گروههای تروریستی را خطرناک توصیف کرده و علت آنرا انجام وظیفه صحیح ارتش عنوان کردند.
حزب الله:هدف قرار گرفتن ارتش توسط تکفيريها نشانه صحيح بودن عملکرد ارتش است
حزب الله:هدف قرار گرفتن ارتش توسط تکفيريها نشانه صحيح بودن عملکرد ارتش است
به گزارش عصر هامون، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛ سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله با محکوم کردن عملیات تروریستی اخیر در عرسال علیه ارتش لبنان گفت: ارتش لبنان به این دلیل مورد هدف قرار گرفته است که در حال انجام وظایف خود در حمایت از جان و مال مردم و وحدت ملی است. بنابر این باید قدردان افسران و سربازان ارتش لبنان باشیم.

شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله هم حمایت نمایندگان گروه 14 مارس از تکفیری ها را غیرقابل قبول عنوان کرد و اظهار داشت: یادمان نرود زمانی را که یکی از رهبران القاعده در طرابلس بازداشت شد و برخی از سیاسیون جنجال به راه انداختند تا این فرد آزاد شد. آیا این گونه می خواهند از امنیت لبنان و ارتش دفاع کنند؟

نوار الساحلی نماینده پارلمان و عضو حزب الله لبنان نیز گفت: اکنون که ارتش مورد هدف قرار گرفته کسی نباید به توجیه اقدامات تروریستی بپردازد بلکه وظیفه همه حمایت از ارتش است.
نواف الموسوی نماینده پارلمان و عضو حزب الله لبنان هم در نشستی سیاسی اعلام کرد که حزب الله همچنان به تقویت بنیه نظامی خود ادامه می دهد تا بتواند در برابر هرگونه هجوم نظامی اسراییل مقاومت کند. وی گفت: دور نگه داشتن لبنان از تبعات منفی بحران سوریه همان اقدام حزب الله است نه سیاست سر زیر برف کردن.

علی مقداد نماینده پارلمان لبنان نیز این سوال را مطرح کرد که برخی از سیاسیون لبنان تا کی می خواهند در برابر اقدامات تروریستی که امروز ارتش را هدف قرار داده سکوت کنند؟ وی همچنین از اقدامات ارتش لبنان در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcjmiei.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما