تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۹
جهت رفع مشکلات محله محمد آباد صورت گرفت

بازدید نماینده مردم سیستان از محله محمد اباد زابل

با مکاتباتی که از سوی سید باقر حسینی با وزیر کشور در خصوص خرید تجهیزات مطرح شده است ،برطرف شدن مشکلات مالی شهرداری و خدمات دهی در شان سیستات و سیستانی از جمله مسائل مطرح شده بوده است.
بازدید نماینده مردم سیستان از محله محمد اباد زابل
بازدید نماینده مردم سیستان از محله محمد اباد زابل
به گزارش عصرهامون به نقل از اوشیدا، سیدباقر حسینی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی به همراه غلامعلی خمر شهردار و جمعی از مسولین شهرداری زابل از محله محمد آباد شهر زابل بازدید کردند.
حسینی در جمع اهالی این محله ضمن تاکید بر حل مشکلات گفت : برای حل مشکلات آنچه در توان ما باشد با یاری خدا دریغ نخواهیم کرد.
وی گفت:با توجه به اینکه شهرداری بدهی زیادی دارد وما تلاش می کنیم که از این بحران عبور کنیم .
نماینده مردم سیستان گفت : مقرر شد خیابان اصلی محله که جزء خواسته های مردم هست وهمچنین جمع اوری زباله اقدامات موثر تری از طرف شهرداری انجام گیرد.
وی در ادامه از مردم در خصوص پرداخت عوارض جهت کمک به شهرداری برای داشتن شهری اباد را خواستار شد و افزود:ضمن اینکه شهرداری جهت رفاه مردم تخفیف لازم را در نظر بگیرد.
دکتر خمر شهردار زابل درجمع مردم این محله گفت:این منطقه با توجه به همجواری با دانشگاه از بهترین مناطق زابل خواهد شد.
شهردار زابل ادامه داد:متاسفانه در زمانی این محله از دهیاری به شهرداری منتقل شد که شهرداری بدلیل مشکلات مالی نتوانسته انچه در شان شما همشهریان هست انجام دهد.
وی اظهار کرد :با مکاتباتی که از سوی دکتر حسینی با وزیر کشور در خصوص خرید تجهیزات مطرح شده است ،برطرف شدن مشکلات مالی شهرداری و خدمات دهی در شان سیستات و سیستانی از جمله مسائل مطرح شده بوده است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcc4eqp.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما