تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۴
صدورقبض مابه التفاوت برق ،برخی ازمردم شهرستان مرزی خاش دراستان سیستان وبلوچستان رانقره داغ کرد.
صدورقبض مابه التفاوت برق ،برخی ازمردم خاش رانقره داغ کرد
صدورقبض مابه التفاوت برق ،برخی ازمردم خاش رانقره داغ کرد
به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما، روزجاری ماموران اداره برق شهرستان خاش بامراجعه به درب منازل برخی ازمشترکان یادداشتهایی رابه مردم مبنی برداشتن بدهی برق تحویل داده و آنان راتهدید به قطع برق در صورت عدم پرداخت بدهی می نمودند.
این امردرحالی صورت پذیرفته که مشترکان قبض دوره ششم مربوط به دو ماه آخرسال را در اواخر اسفندماه پرداخت نموده اند.
نادر ایرندگانی یکی ازشهروندان خاش گفت:هزینه برق مصرفی منزل مادر هر دوره بصورت مرتب پرداخت میگردد،اماصدورقبض جدید در سال نو و تحویل آن در روز جاری واصرار بر پرداخت فوری آن بنده و خانواده ام را نقره داغ نمود.
وی اظهار داشت : اگر واقعا این مبلغ تحت عنوان مابه التفاوت میباشد و هزینه ها بالا رفته باید این موضوع در همان قبض پارسال لحاظ می شد و ما نسبت به پرداخت آن اقدام میکردیم ولی متاسفانه صدورقبض در روز جاری و ندادن فرصت و مهلت برای پرداخت ما را متعجب ساخته است.
محمد قلندرزهی یک شهروند دیگر خاشی با ابراز گلایه بیان کرد:بنده چندین سال است که درشهرستان خاش مشترک برق هستم و تاکنون سابقه نداشته هزینه برق مصرفی خانوارما ازمبالغ ۷ تا۱۵ هزارتومان بالاتربرود،اما در آخرین قبض صادرشده برای ما در دوره ششم سال قبل یعنی دراسفندماه ۱۰۸ هزارتومان آمد و ما به محض دریافت یارانه نقدی نسبت به پرداخت آن اقدام نمودیم ولی امروز قبضی برای ما به مبلغ ۵۴ هزارتومان صادرشده و تهدیدشده ایم درهمین امروزآن رابپردازیم و گرنه برق ماقطع میشود.
وی گفت: اگر افزایش قیمت برق از سال قبل انجام شده پس چرا در همان موقع به ما ابلاغ نشده است که مادرشرایط بی پولی امروز درمعذوریت قرارنگیریم.
قلندرزهی افزود:دولت قراراست یارانه نقدی این ماه رااز۲۳ فروردین به بعد بدهد لذا ما انتظارداریم دولت این مهلت را هم به مابدهدکه حداقل این پول زور را بدهیم.
قدرت شهیکی رئیس اداره برق شهرستان خاش نیز در این خصوص گفت:این افزایش قیمت سراسری بوده وتنها به خاش اختصاص ندارد و مشترکان ملزم به پرداخت مابه التفاوت برق هستند.
وی اذعان داشت :بهترین کارهمین بود این افزایش قیمت برق درقبض دوره قبل به اطلاع مردم می رسید که ازاین بابت مردم شاکی نمی شدند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcaawnm.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما