تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا:

یادواره شهدا در شهرستان نیمروز برگزار شد

یادواره شهید پرکاس و شهدای روستای حاج غلامعلی در شهرستان نیمروز برگزار شد.
یادواره شهدا در شهرستان نیمروز برگزار شد
یادواره شهدا در شهرستان نیمروز برگزار شد
به گزارش عصر هامون به نقل از خبرنیمروز،در این یادواره سرهنگ محمد رضا نخعی اظهار داشت : شکی نیست که عزت امروز جامعه ما در گرو جان فشانی رزمندگان ما و شهدای ماست و اقتدار امروز نظام ما به واسطه خون شهداست .
فرمانده سپاه نیمروز افزود: برگزاری این یادواره ها کمترین کار برای کسانی است که این عزت و افتخار اقتدار را برای ایران اسلامی ما آفریدند .
وی افزود: دشمنان در جنگ نرم به وسیله رسانه های ارتباط جمعی از قبیل ماهواره ، اینترنت و …. سعی در کم رنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت که رمز موفقیت ما در مقابل استکبار است در بین نسل جوان و نوجوان ما دارد.
وی تصریح کرد: پس بر ما واجب است که با برگزاری این یادواره ها ، شهداء را به عنوان الگو برای نسل جوان خودمان معرفی کنیم و در جهت تقویت بیشتر فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه گام برداریم .
در حاشیه این مراسم راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز افزود : این شخصیت بانوی بزرگوار حضرت زینب بی بی دو عالم (س) آن صبر و استقامت در برابر تمام دشمنانی که بر علیه اهل بیت، عصمت و طهارت و مسلمانان دندان تیز کرده بودند شجاعانه و قاطعانه با سخنان مبلغ خود به همه نشان داد که میشود در برابر باطل با تمام دنیا روبه رو شد گرچه دست ها خالی باشد.
محمد راشکی خاطرنشان کرد:یاد شهداء بعد از شهادت برای همیشه جاودان است و بالاترین درجه را در نزد خداوند دارند.
وی بیان کرد: شهیدان با نثار جان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب به ما درس شجاعت ، اخلاص ، فداکاری و مقاومت آموختند .
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcdon0k.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما