تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
نرخ حق بیمه درمان تکمیلی شاغلان و افراد تحت تکفل آنان در سال ۱۳۹۳ ماهانه مبلغ ۲۶۰ هزار ریال تعیین شده است که از حقوق بیمه‌شدگان کسر و به حساب شرکت بیمه‌گر واریز می‌شود.
کسر ۲۶ هزار تومان از حقوق فرهنگیان/ دلیل حذف دندانپزشکی و عینک از بیمه طلایی
کسر ۲۶ هزار تومان از حقوق فرهنگیان/ دلیل حذف دندانپزشکی و عینک از بیمه طلایی
به گزارش عصر هامون، بیمه طلایی چند سالی است که برای فرهنگیان کشور برقرار شده است و هر ساله بخشی از مبلغ آن توسط بیمه شده و بخشی نیز توسط آموزش و پرورش پرداخت می‌شد اما امسال این بیمه دچار تغییرات خاصی شده است.

دندانپزشکی و عینک از تعهدات بیمه طلایی حذف شده و کل مبلغ حق بیمه از حقوق بیمه‌گر برداشت می‌شود.

در بخشنامه معاون توسعه و مدیریت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها آمده است: «نرخ حق بیمه درمان تکمیلی شاغلان و افراد تحت تکفل آنان در سال 1393 و از شروع قرارداد جدید اول خرداد 1393 ماهانه مبلغ 260 هزار ریال تعیین شده است که باید از حقوق بیمه‌شدگان کسر و به حساب شرکت بیمه‌گر واریز شود».

در این بخشنامه در خصوص دلیل حذف تعهدات عینک و دندانپزشکی آمده است: «قرارداد بیمه‌ای جدید نسبت به سال گذشته تغییر خاصی نداشته و فقط تعهدات عینک و دندانپزشکی به دلیل پیش‌بینی بعضی از خدمات دندانپزشکی توسط دولت در خدمات بیمه‌های پایه و همچنین نرخ بالای حق بیمه این دو پوشش که از نظر اقتصادی به هیچ عنوان مقرون به صرفه نبوده و بهره‌مندی از آن در بسیاری از مناطق و نواحی کشور توسط بیمه‌شدگان با مشکلاتی مواجه بوده، از لیست خدمات حذف شده است».

حذف تعهدات عینک و دندانپزشکی و کسر تمام حق بیمه از حقوق فرهنگیان موجب نارضایتی تعدادی از فرهنگیان شده است.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcaionm.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

بهمن
موقع ثبت نام با هزار وعده وعید وگفتن اینکه خدمات دندانپزشکی حذف نشده ما را ترغیب به پرکردن فرم کردند این یک کلاه برداری است وما فرهنگیان خواستار حذف بیمه طلایی هستیم