تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۳
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مسئولین شهرستان سیب وسوران با خانواده شهید زومکزهی دیدار و گفتگو کردند.
مسئولین شهرستان سیب وسوران باخانواده شهید زومکزهی دیدار کردند
مسئولین شهرستان سیب وسوران باخانواده شهید زومکزهی دیدار کردند
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از سیب و سوران،به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،فرمانده سپاه سیب و سوران ومسئولان این شهرستان با خانواده شهید ناصر زومکزهی دیدار و گفتگو کرند و  با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق نمودند.
در این دیدار که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد فرمانده سپاه سیب و سوران و تعدادی از مسئولان این شهرستان با خانواده شهید ناصر زومکزهی دیدار کردند
فرمانده سپاه سیب وسوران در این دیدار اظهار داشت: امروز پرداختن به شهدا پرداختن به اصل دین و اسلام است و هرچه بیشتر این برنامه‌ها ترویج شود، اسلام ترویج شده است.
سرهنگ غلامرضا ملایی با بیان اینکه عزت و عظمت امروز کشور مدیون خون شهدا است بیان کرد: آنچه که شهدا برای ما به ارمغان گذاشتند استقلال، آزادی و امنیتی است که امروز شاهد آن هستیم.
وی افزود :سوم خرداد یادآور حماسه بزرگ رزمندگان ایران اسلامی در آزادسازی خرمشهر است که کمر دشمن بعثی را شکست و حضرت امام خمینی (ره) نیز در مورد این حماسه فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی تکریم خانواده شهدا را وظیفه تمامی آحاد جامعه دانست تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله وظایف مردم و مسوولان جامعه و تکلیف سنگینی است که برآنان است.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdciwqaw.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما