تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۴
ارتش سوریه تونل نیروهای دشمن را در عمق چهارده متری زمین و به طول سیصد متر در «حرستا» واقع در ریف دمشق کشف کرد.
کشف تونل ۳۰۰ متری در ریف دمشق+فیلم
کشف تونل ۳۰۰ متری در ریف دمشق+فیلم
به گزارش سرويس بين الملل عصر هامون، شبکه تلویزیونی المنار از ادامه درگیری ها بین نیروهای موسوم به دولت اسلامی عراق و شام «داعش» و گروه موسوم به جبهه النصره در دیر الزور و برجای ماندن تلفات و خسارت های فراوان میان دو طرف خبر داد.

این شبکه در ادامه گفت: ارتش سوریه تونلی را در عمق چهارده متری زمین در «حرستا» واقع در ریف دمشق کشف کرد. گروه های مسلح برای انجام عملیات های نظامی خود از این تونل استفاده می کردند.
خبرنگار المنار گفت: یگان های ارتش سوریه همواره به جنگ  تونل ها علیه گروه های مسلح تروریست ادامه می دهد. تونل جدیدی که نیروهای ارتش سوریه در حرستا واقع در ریف دمشق کشف کرده اند در عمق چهارده متری و به طول سیصد متر ادامه دارد. منابع خبری سوریه ضمن اشاره به اینکه این تونل از امکاناتی نظیر نور و تهویه و دوربین های نمایشگر برخوردار است گفتند: نیروهای ارتش چندین بسته انفجاری را در داخل این تونل ها خنثی کردند.
المنار در ادامه گفت: در شهر حلب نیز شماری از افراد مسلح بر اثر شلیک گلوله نیروهای ارتش در مناطق جندول و مارء و حیتان و مناطق دیگر به هلاکت رسیدند. همچنین عده دیگری از نیروهای دشمن در تل رفعت و حیان و بستان قصر و بستان الباشا کشته شدند.
در حومه شهر حمص نیز درگیری با افراد مسلح در عامریه و عین حسین در تلبیسه و در ورودی جنوبی شهرک تلدو ادامه داشت.
المنار افزود: در شرق سوریه منطقه دیرالزور همچنان ملتهب است. در این منطقه که مراکز نفت خیز هستند سران جنگ با یکدیگر در حال جنگ هستند. شمار افراد کشته شده دشمن در شرق دیرالزور به پنجاه نفر رسیده است. به گزارش دیدبان حقوق بشر سوریه که وابسته به مخالفان است در جنوب غربی دیرالزور بیشتر نیروهای دشمن از کشورهای عربی و خارجی آمده اند.
خبرنگار المنار افزود: به دنبال حمله نیروهای داعش به شهرک هشام کارگاه تولید گاز از کار افتاد و کارکنان و شهروندان از این منطقه فرار کردند.
در درگیری میان نیروهای تروریست داعش و جبهه النصره و جبهه اسلامی و گروه های دیگر هزاران نفر از آنها به هلاکت رسیدند. آمارها نشان می دهد که شمار کشته های دشمن به هفت هزار نفر رسیده است.

 

دانلود

انتهای پیام/ 4030
https://www.asrehamoon.ir/vdcawenm.49nyo15kk4.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما