تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۹
پس از ماه ها شایعات و اخبار مختلف پیرامون تولید اسمارت فون توسط فروشگاه اینترنتی آمازون، در نهایت این محصول با نام Fire Phone معرفی شد.
به گزارش سرويس خواندنی های عصر هامون، اسمارت فون تولید شده توسط آمازون به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 720P مجهز شده است، پردازنده چهارهسته ای اسنپ دراگون 800 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز، پردازنده ی گرافیکی آدرنو 330 و 2 گیگابایت رم از دیگر ویژگی های سخت افزاری این محصول به حساب می‌آید.

 
 
 

دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه لرزش‌گیر اپتیکال و لنز f/2.0 به همراه اسپیکرهای استریو ساراند دالبی، از دیگر ویژگی های تعبیه شده در این محصول است.
 
اما سرویس های بسیار جالبی برروی این تلفن توسط آمازون تعبیه شده است، اولین سرویس رایگان MayDay نام دارد، که در واقع یک پشتیبان 24 ساعته برای کاربران فایرفون محسوب می شود و در کمتر از 15 ثانیه از طریق اینترنت به کاربر پاسخ می دهد. یکی دیگر از ویژگی های بارز فایرفون، سرویس FireFly می باشد، که کاربر توسط دوربین و میکروفون اسمارت فون می تواند هر چه که پیرامون خود می بیند را اسکن کند و در صورت وجود، آن را از فروشگاه اینترنتی آمازون خریداری کند و یا اطلاعات مربوط به آثار هنری اسکن شده را از ویکیپدیا استخراج کند.
 
 اما اصلی ترین ویژگی این اسمارت فون که همان اسکن سه بعدی معروف می باشد، توسط جف بروس مدیرعامل آمازون در انتهای مراسم معرفی شد، این سیستم که برای اولین بار توسط آمازون ابداع شده است، Dynamix Perspective نام دارد و به تعقیب و مانیتور حرکات سر کاربر می پردازد، هدف این سیستم افزایش راحتی در نگاه کردن به صفحه نمایش و انجام دستورات مختلف بدون نیاز به لمس صفحه نمایش عنوان شده است، در واقع کاربر می تواند با تغییر وضعیت تلفن همراه نسبت به سر خود، صفحه را به بالا و پایین اسکرول کند.

سیستم عامل این گوشی همانند آنچه در تبلت های کیندل قرار گرفته است، بر اساس اندروید می باشد، قیمت Fire Phone برای نسخه ی 32 گیگابایتی 649 دلار و برای نسخه ی 64 گیگابایت 749 دلار می باشد که از طریق وب سایت آمازون در دسترس است.

انتهای پیام/ 4030
https://www.asrehamoon.ir/vdcgqz9n.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما