تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
این همایش با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیمروز، مسئولین و جمع کثیری از بانوان در مصلی نیمروز برگزار شد.
همایش عفاف و حجاب در شهرستان نیمروز برگزار شد
همایش عفاف و حجاب در شهرستان نیمروز برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، این همایش با حضور امام جمعه،فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیمروز،مسئولین و جمع کثیری از بانوان در مصلی نیمروز برگزار شد.
نماینده ولی فقیه سپاه نیمروز، عبدی ضمن عرض تقدیر و تشکر از مهمانان و با اشاره به عفاف و حجاب اظهار داشت: عفاف به‌ عنوان یک ارزش درونی و والای اخلاقی در اخلاق اسلامی جایگاه بسیار والایی دارد و امام علی (ع) فرمودند: عفاف و حجاب باکرامت ترین عبادت است.
امام جمعه شهرستان نیمروز افزود: چشم پوشیدن از نامحرم مرد و زن ندارد و همه باید از نامحرم چشم پوشی کنند زیرا اولین مقدمه ای که باعث گناه کردن می شود نظر کردن به نامحرم است.
وی خاطر نشان کرد: بعضی از مشکلات جامعه امروز ما از قبیل طلاق و مشکلات خانوادگی سرچشمه آنها بی حجابی می باشد خانواه ها باید به مسئله تهاجم فرهنگی بیشتر دقت کنند زیرا یکی از عوامل مهم در بی حجابی تمایلات داخلی می باشد که از طریق شبکه های ماهواره ای به ما میرسد.
محمد راشکی بیان کرد: یکی از عوامل دیگر بی حجابی وجود مردان بی غیرت در جامعه می باشد که این دو امر بیش از بیش بر مسئله بی حجابی و بی عفتی بانوان دلالت دارد .
لازم به ذکر است: اگر بانوان از حضرت زهرا (س) الگو بگیرد بی حجابی و بی عفتی از بین خواهد رفت.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdci3zaw.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما