تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
با وساطت شورای حل اختلاف صورت گرفت

پایان درگیری‌ 2 طایفه‌ در کورین

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های شورای حل اختلاف کورین، درگیری و اختلاف بین 2 طایفه در کورین به سازش منجر شد.
پایان درگیری‌ 2 طایفه‌ در کورین
پایان درگیری‌ 2 طایفه‌ در کورین
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف سیستان و بلوچستان ،محمدرضا طاهری با بیان این‌که حدود چهار ماه قبل شخصی  به نام هاشم شه‌بخش توسط فردی در منطقه اهل‌آباد کورین به قتل می‌رسد و قاتل متواری می‌شود، اظهار کرد: از آنجایی‌که هر یک از 2 طایفه به دنبال انتقام گرفتن شخصی بودند به منظور جلوگیری از هرگونه خونریزی، شورای حل اختلاف کورین با تلاش معتمدان و ریش‌سفیدان تلاش خود را برای برقرار کردن صلح و سازش بین این 2 طایفه آغاز کردند.
وی افزود: نهایتاً با برگزاری جلسات متعدد با بزرگان و ریش‌سفیدان این 2 طایفه، تلاش اعضای شورای حل اختلاف کورین به ثمر رسیده و اولیای دم مقتول به گذشت رضایت دادند.
رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان ادامه داد: جلسه شورا نیز با حضور اولیای دم در محل دفتر شورای حل اختلاف کورین با حضور معتمدان و بزرگان برگزار شد و اولیای دم رضایت خود را رسماً اعلام کردند.
طاهری با تاکید بر این‌که دعوت به صلح و سازش از مبانی اصلی تشکیل شوراهاست، گفت: شوراهای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان با محوریت قرار دادن این موضوع در سال‌جاری تلاش خود را برای نهادینه کردن صلح و سازش قوت بخشیده به گونه‌ای که از ابتدای سال‌جاری تاکنون پرونده‌های زیادی در موضوعات مختلف در شوراهای حل اختلاف استان حل و فصل شده است.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdciqpaw.t1avy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما