تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۵
حضرت اقا سفارشات و بیانات زیادی مبنی بر این که دانشگاه نباید جولانگاه فضای سیاسی گردد بیان نموده اند، اما با روی کار آمدن وزیر علوم به وضوح دیده شد که جریان افراطی دوباره در حال شکل گیری در دانشگاه می باشند که این موارد اصلا مناسب دانشگاه و دانشگاهیان نیست.
مجلس شورای اسلامی به اعتراضات دانشجویان و تشکلها توجه کرده و مانع از توقف حرکت علمی کشور شود
مجلس شورای اسلامی به اعتراضات دانشجویان و تشکلها توجه کرده و مانع از توقف حرکت علمی کشور شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از مطالبه گر،آذرپیرا اظهار داشت: حضرت اقا سفارشات و بیانات زیادی مبنی بر این که دانشگاه نباید جولانگاه فضای سیاسی گردد بیان نموده اند، اما با روی کار آمدن وزیر علوم به وضوح دیده شد که جریان افراطی دوباره در حال شکل گیری در دانشگاه می باشند که این موارد اصلا مناسب دانشگاه و دانشگاهیان نیست.
وی ادامه داد: این موضوعات لطمه بزرگی به فضا و جریان علمی دانشگاه می زند و بر حرکت علمی کشور روند نزولی و تاثیر منفی خواهد داشت بناباین مجلس شورای اسلامی باید به اعتراضات دانشجویان و تشکلها توجه کرده و مانع از توقف حرکت علمی کشور شود.
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان همچنین گفت: گویا برای آقای دکتر فرجی دانا مهم میزان اطاعت پذیری افراد در انتساب روسای دانشگاه است نه میزان علم و توانمندی انهاو به نظر می رسد وزیرعلوم تمایل دارد با بردگان سیاسی کار کند نه با قدرتمندان علمی که همین امر می تواند علت اصلی استیضاح وی باشد.
آذرپیرا در ادامه گفت: آنچیزی که برای ما و در جهان افتخار و اقتدار آفرین است رشد علم و تکنولوژی است که تنها با پیشرفت علم می توان جلوی تحریم های ناعادلانه دشمنان اهریمن صفت جمهوری اسلامی مقاومت کرد که ایشان با این گونه مدیریت جلو رشد علمی کشور را گرفته اند و به نظر بنده استیضاح وزیر علوم لازم می باشد تا وزرای دیگر متوجه شده و با تلاش و درایت بیشتر به مشکلات رسیدگی کنند؛ نه آنکه مانند اقای فرجی دانا در خواب و غفلت سپری کرده و منتظر معجزه باشند.
وی همچنین تصریح کرد: با این روند ومدیریت ضعیف وزیرعلوم دولت بیشتر از هر جریانی اسیب می بیند و با روکار اوردن سران فتنه واحزاب سیاسی منفعت طلب به دانشگاه سال های اینده ضرر بزرگی دامن گیر دولت خواهد شد.
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان همچنین در جواب این سوال که علت موضع گیری برخی افراد در مقابل مجلس و در حمایت از آقای فرجی دانا۱ چیست با قاطعیت گفت: ۱-منفعت طلبی ۲-منفعت طلبی ۳-منفعت طلبی.
آذر پیرا همچنین در پایان گفت: کسانی که اکنون در قبال مجلس موضع گیری کرده اند میخواهند وزیر علوم را پله ای برای رسیدن به خواسته های شوم خود قرار دهند و اقای فرجی دانا این نکته را بداند که علت اصلی ضربه خوردنشان همین افرادی هستند که الااکنون از او حمایت می کنند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcdsk0k.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما