تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
ابراهیم کهرازهی که چندی پیش مبلغ بزرگی پول را به صاحبش بازگرداند و خبرش تمامی خبرگزاری ها و روزنامه های ایران را فرا گرفت اینبار کار بزرگتری را انجام داد.
رفتگر جریان ساز خاشی سرقت از یک مسجد را ناکام گذاشت
رفتگر جریان ساز خاشی سرقت از یک مسجد را ناکام گذاشت
کارگر خدمات شهری شهرداری خاش اظهار داشت: سارق در حال فرار کردن بود که من وی را محکم گرفتم و یک ضربه به وی وارد کردم و سارق را با شال یا به اصطلاح زبان محلی با لنگ بلوچی خودم بستم که فرار نکند .

ابراهیم کهرازهی که چندی پیش مبلغ بزرگی پول را به صاحبش بازگرداند و خبرش تمامی خبرگزاری ها و روزنامه های ایران را فرا گرفت اینبار کار بزرگتری را انجام داد، در خصوص این کار بزرگ اظهار داشت : ساعت ۵ صبح بود که مانند هر روز در حال جمع آوری زباله ها در خیابان مراد ریگی بودم ، خیابان خلوت و بدون ماشین و رهگذری بود ، سکوت همه جایی این خیابان را فرا گرفته بود.

وی ادامه داد : من مشغول جمع آوری زباله ها بودم که صاحب سوپرمارکتی که توی همان خیابان بود آمد و مغازه خودش را باز کرد .

وی تصریح کرد : من جاری و گاری خودم را برداشتم و رفتم کمی جلوتر ، که ناگهان صدای ضربه و تق تق سکوت خیابان را برهم زد ، تعجب کردم که این صدا از کجا می آید به صاحب مغازه که پیرمردی بود گفتم که این صدا از توی مغازه شماست جواب داد نه ، من بیشتر مسمم شدم ببینم که این صدا از کجا می آید .

وی بیان کرد : به پیرمرد که صاحب مغازه بود گفتم به نظرم این صدا از داخل مسجد می آید ، پیرمرد که خودش خادم مسجد نیز بود حرف من را پذیرفت و به سرعت از پله های مسجد بالا رفت و درب مسجد را بازکرد .

وی افزود : پس از لحظاتی دیگرصدای تق تق قطع شد ناگهان صاحب مغازه من را صدا زد ، گفت ابراهیم سریع بیا بالا ، من همینطور که در حال بالا رفتن از پله ها بودم ناگهان این سارق جلوی من ظاهر شد و قصد فرار داشت که من او را محکم گرفتم و یک ضربه به وی وارد کردم و سارق را با شال یا به اصطلاح زبان محلی با لنگ بلوچی خودم بستم که فرار نکند .

وی عنوان کرد : سارق در حال بازکردن صندوقچه کمک به مسجد با کلنگ بوده که به محض رسیدن ما از ترس می خواست فرار کند که من به او فرصت ندادم .

وی ادامه داد :‌صاحب مغازه فورا برای پلیس ۱۱۰ زنگ زد و پلیس پس از ۲۰ دقیقه به محل حادثه رسید و ما سارق را تحویل آنان دادیم .

ابراهیم اذعان داشت : در صندوقچه کمک به مسجد فقط مبلغ ۱۵ هزار تومان بوده ، چون چند شب پیش صندوق مسجد را برای مراسم افطاری و نیز عید فطر خالی کرده بودند و فقط طی چند شب قبل از حادثه ۱۵ هزار از بین نمازگزاران جمع آوری شده بود که گویا سارق در همان شب در بین نمازگزان بوده و میبیند که داخل صندوق پول است و برای سرقت این پولها نقشه می کشد .

وی در پایان اظهار داشت :‌ این سارق ۳ فقره دزدی حرفه ای در کارنامه خودش داشته که تازه ۲ روزه که از زندان آزاد شده بوده است .



انتهای پیام /5696 https://www.asrehamoon.ir/vdcc.eqpa2bq4ila82.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما