تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی اجرا می‌شود.
طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود
طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خط اول،سید مرتضی مدنی فدکی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید و لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با همکاری سایر مراجع مرتبط از جمله صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و غیره اجرا می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در این طرح، نظارت بر واحدهای صنفی به ویژه فروشندگان کالاهایی همانند کیف، کفش، البسه دانش‎آموزی، نوشت افزار و لوازم التحریر بیش از گذشته صورت خواهد گرفت و ما نظارت بر تعرفه‎ها و حتی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان را نیز در دستور کار خواهیم داشت.
این مسئول ادامه داد: همچنین با کمک بازرسان شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از بوفه‌های مدارس نیز بازدید به عمل خواهد آمد و در صورت مشاهده مواد غذایی تاریخ گذشته، غیربهداشتی و غیراستاندارد علاوه بر برخورد با متخلفان نسبت به جمع‌آوری کالاهای اشاره شده اقدام خواهد شد.
وی گفت: سامانه پیامکی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان نیز برای دریافت شکایات فعال بوده و هم استانی‌ها می‌توانند گزارشات خود را به شماره ۳۰۰۰۴۷۴۶۰۰۰۱۴۸ ارسال تا از طریق همین سامانه نیز پاسخ اقدامات صورت گرفته به شخص متشاکی اعلام می‌شود.
مرجع : روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcg3q9n.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما