تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۴۸
همزمان با دومین سالگرد شهادت حبیب دل ها صورت می گیرد؛

برگزاری ویژه برنامه های شهادت سردار حبیب لکزایی در سیستان و بلوچستان

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حبیب لکزایی ویژه برنامه هایی توسط مردم سیستان و بلوچستان برگزار در استان می شود.
ویژه برنامه های دومین سالگرد شهادت حبیب دل ها در سیستان و بلوچستان
ویژه برنامه های دومین سالگرد شهادت حبیب دل ها در سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت عصر هامون، برنامه های دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار حبیب لکزاییدر استان سیستان و بلوچستان در هفته جاری به شرح زیر است:
برنامه های شهادت حبیب دل ها در شهرستان خاش به صورت مردمی سه شنبه 22 مهر ماه ساعت 9 تا 11 در محل کانون بسیج سپاه این شهرستان برگزار می شود.
روز چهارشنبه 23 مهر ماه در شهرستان های زاهدان، زابل و زهک به ترتیب در محل سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان بعد از نماز مغرب و عشاء، سالن آمفی تئاتر ارشاد زابل ساعت12 ظهر، سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زهک ساعت 9 صبح برگزار می شود.
روز پنجشنبه 24 مهر ماه همزمان با سالگرد شهادت این سردار بزرگ ساعت 14:30 در محل گلزار شهدای حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان نیمروز برگزار می شود.
سردار شهید حبیب لکزایی در ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۱ در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده که به تعبیر سردار شهید لکزایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند، به فیض شهادت نائل شد و در سایه سپیدارهای ملکوت آرمید.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcdjf09.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما