تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: آزمون سراسری قرآن و عترت با شرکت بیش از ۱۱۰۰ دانشجو در بخش های مختلف برگزار شد .
آزمون سراسری قرآن و عترت  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل
آزمون سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،محمد مجوزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل گفت: با توسعه عرصه های علمی، ارتقا سطح فرهنگی جامعه به همراه محوریت اخلاق مداری و بومی گزینی تلاش می نماید تا دانشجویان در این دانشگاه توام با خانواده با فرهنگ غنی بومی و محلی در راستای علم آموزی و کسب معرفت موفق ظاهر شود که این یکی از برکات دانشگاه آزاد است.
وی بیان داشت:کارهای فرهنگی که در دانشگاه انجام می شود باید با تاکید و تکیه بر آموزه های قرآنی باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: آزمون سراسری قرآن و عترت با شرکت بیش از ۱۱۰۰ دانشجو در بخش های مختلف برگزار شد .
مجوزی گفت: کار های فرهنگی زیر بنای مسائل علمی است و مسائل فرهنگی باید زمینه ساز مسائل علمی باشد.
وی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، بیان داشت: خواستگاه دستیابی به این مهم دانشگاه است که اساتید، دانشجویان و کارکنان در راستا لبیک گویی به رهنمودهای رهبری باید در اجرای برنامه های فرهنگی همت مضاعف داشته باشند.
رئیس واحد زابل بیان کرد: زیر ساخت فرهنگی وقتی به وجود آید در دانشجو و استاد تاثیر می گزارد و موجب تزکیه می شود که که این امر مقدم بر تعلیم و تعلم است.
وی با تاکید بر اینکه بهترین راه تزکیه مراجعه به قرآن و آموزه های متعالی آن است افزود: کار های فرهنگی که در دانشگاه انجام می شود باید با تاکید بر آموزه های قرآنی باشد.
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با مراجعه به آموزه های قرآنی راهکار های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و تمامی نیاز های زندگی اجتماعی که انسان به آن نیاز دارد را می توان دریافت.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdchivn-.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما