تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۰
مسئول ایستگاه شماره 4 آتش نشانی زاهدان گفت : انفجار کپسول گاز خانه‌ای را عصر امروز در شهر زاهدان ویران و چهار عضو خانواده را روانه بیمارستان کرد.
انفجار کپسول گاز، خانه ای در زاهدان را ویران کرد+تصاویر
انفجار کپسول گاز، خانه ای در زاهدان را ویران کرد+تصاویر
به گزارش سرویس حوادث عصر هامون، سراوانی در تشریح این حادثه به خبرنگار زاهدانه گفت : حدود ساعت 15 امروز (2 دی ) تماسی با مرکز آتش نشانی مبنی بر انفجار خانه ای واقع در خیابان سیستانی 14 گرفته شد.
انفجار کپسول گاز
وی نشت گاز را دلیل منفجر شدن خانه دانست و افزود: پس از اعزام ماموران آتش نشانی به محل حادثه و  طبق بررسی های صورت گرفته اولیه علت این انفجار نشت گاز بوده که با ایجاد جرقه ای منجر به آتش سوزی و انفجار این منزل مسکونی شده است البته علت دقیق این حادثه با بررسی های بیشتر اعلام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه کشته نداشته است، افزود: در این حادثه 4 نفر از اعضای خانواده زخمی شده اند که توسط نیروهایی امداد به بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان منتقل شدند، اما متاسفانه منزل آنها به طور کامل تخریب شده است.

به گفته اهالی ساکن منطقه موج صدای این انفجار به حدی بود که ساکنان خانه‌های اطراف را نیز از ترس به خیابان کشاند.
انفجار کپسول گاز

بر همین اساس خبرنگار ما برای به بیمارستان خاتم الانبیاء می رود تا جویای احوال مصدومان این حادثه شود.
محمود اصغری پدر خانواده در حالی که بر روی تخت بیمارستان بستری و دکتر در حال رسیدگی به وی بود به خبرنگار زاهدانه گفت : شلنگ کپسول گاز آبگرمکن منزل کمی نشتی گاز داشت و تا کبریت را زدم تا آبگرمکن را روشن کنم ناگهان منفجر شد و بدنم دچار سوختگی شد و دیوارهای خانه بر روی سرمان ویران شد و به کمک همسایه ها و نیروهای امداد من و همسرم به همراه دو فرزندم که در خانه حضور داشتند به بیمارستان منتقل شدیم و تحت مداوا قرار گرفتیم.
انفجار کپسول گاز

وی افزود : حال اعضای خانوده ام خوب است و من هم از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده ام .

وی در مورد این حادثه گفت : سهل انگاری و رعایت نکردن نکات ایمنی باعث شد این اتفاق برای من و خانواده ام پیش بیاید و خانه ام ویران شود و فقط می توانم بگویم خدا رو شکر که خانواده ام سالم هستند.



https://www.asrehamoon.ir/vdcc0mqe.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما