تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۹
خودسوزی یک زن خانه را به آتش کشید، چه کسانی قرار است ۴۰۰ هتل در ایران بسازند؟، بوکوحرام ۲ هزار نفر را زنده زنده سوزاند!، بوکوحرام ۲ هزار نفر را زنده زنده سوزاند! و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.
دستگیری سردسته شرط‌بندی فوتبال در کرج/در برخی آرایشگاه‌های مردانه چه می‌گذرد؟/بوکوحرام ۲ هزار نفر را زنده زنده سوزاند!
دستگیری سردسته شرط‌بندی فوتبال در کرج/در برخی آرایشگاه‌های مردانه چه می‌گذرد؟/بوکوحرام ۲ هزار نفر را زنده زنده سوزاند!
به گزارش سرويس اجتماعي عصر هامون،

درخواست شاکیان برای بازداشت مرتضوی
به گزارش ایرنا، خلیل بهرامیان وکیل شاکیان مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی با اعلام این خبر افزود: در لایحه ای 16 صفحه ای به بازپرس شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت، با توجه به تعداد زیاد متهمین در این پرونده و وجود بیم تبانی، درخواست بازداشت موقت مرتضوی را کردیم.وی اضافه کرد: همچنین در این لایحه ضمن درخواست بازداشت موقت مرتضوی، از بازپرس خواستیم از سایر متهمان نیز که حدود 150 نفر هستند، تحقیقات لازم به عمل آید.بهرامیان گفت: مرتضوی در این پرونده هم شخصا و هم با مشارکت سایرین، اقدامات مجرمانه انجام داده و هنوز از کسانی که مرتضوی با کمک آنها اقدامات مجرمانه انجام داده، تحقیقات لازم نشده است و دستگاه قضایی نمی تواند به سادگی از کنار این مساله عبور کند.سعید مرتضوی مدیر عامل پیشین تامین اجتماعی، آخرین مرتبه ششم دی ماه در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت حضور یافت. در حالی که پیشتر مصطفی ترک همدانی یکی از شاکیان مرتضوی در تامین اجتماعی گفته بود در جلسه ششم دی ماه آخرین دفاعیات از متهم گرفته می شود، تحقیقات با استفساریه بازپرس از مجلس درباره بودجه غیر شمول ادامه یافت.سعید مرتضوی، پرونده های متعدد در دستگاه قضایی دارد که از آن جمله می توان به پرونده کشته شدگان حادثه بازداشتگاه کهریزک اشاره کرد. مرتضوی در این پرونده به انفصال دائئم از خدمات قضایی و 5 سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شده بود که این حکم در دیوان عالی کشور تایید و به اجرای احکام ارسال شد.

در برخی آرایشگاه‌های مردانه چه می‌گذرد؟
به گزارش جام جم، در لابی هتل نشسته‌اند تا قهوه بخورند و گرم شوند. یکیشان دور سرش را خالی کرده و یک کاکل از موهای پرپشتش را روی سرش باقی گذاشته است؛ کاکلی به رنگ قهوه‌ای روشن که اصلا سنخیتی با رنگ ابرو و چهره‌اش ندارد و دیگری خطی عمودی انگار ابرو‌هایش را نصف کرده و توی چشم می‌زند. کنجکاو می‌شوم و آنقدر نگاهشان می‌کنم تا بالاخره بپرسم از مدل مو‌هایش راضی است؟ می‌خندد و می‌گوید: راضی نبودم که این شکلی درستشان نمی‌کردم!انگار زیبایی آقایان خیلی مهم است که در تبلیغاتش استفاده از کار‌شناسان زیبایی را به رخ می‌کشد و شعارش همین است: «با ما، خاص‌ترین مرد شهر خواهید بود!» یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آرایشی مردان است و در چهار نقطه پایتخت شعبه دارد؛ جایی که به پکیج‌ها و مرکز فوق تخصصی داماد معروف است. در تبلیغاتش، چهره مردان با صورت‌های برنزه، ابروهای مرتب و لب‌های صورتی کمرنگ و چشم‌های عسلی به چشم می‌خورد. از خدماتش، کراتینه مو، اسپای مو، رفع موهای زائد گونه، سرویس پوست، ماساژ و اصلاح و طراحی ابرو است.آرایشگاه بعدی در کرج است؛ سالنی بزرگ که حتما باید یک مرد شما را به داخل همراهی کند. به محض ورود، فردی که جلوی در ورودی نشسته است از شما می‌پرسد چه کارهایی دارید تا زود‌تر به بخش مورد نظر مراجعه کنید. اینجا سالنی است که می‌گویند بیشتر بازیکنان فوتبال و خواننده‌ها با وقت قبلی برای آرایش مدل مو‌هایشان و دیگر خدمات به آنجا می‌آیند. هر کس کیف مخصوص به خودش را در کمد مخصوصش دارد. در کیف هر فرد، وسایل شخصی مانند حوله، ژیلت و ژل بعد از اصلاح و سایر وسایل وجود دارد و هر دفعه که می‌آیند مسئول خدمات، ساکشان را ارائه می‌دهد.وقتی از این آرایشگر می‌پرسیم که آیا مردان هم از پاکسازی پوست استقبال می‌کنند؟ می‌گوید: اتفاقا پسران جوان به خصوص سنین ۱۸ تا ۲۰ سال، مشتریان دائم ما هستند به دلیل اینکه در سن بلوغ قرار دارند و زیاد جوش می‌زنند.

خودسوزی یک زن خانه را به آتش کشید
به گزارش ایرنا، سرپرست ایستگاه 29 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: یک زن 30 ساله در این شهر با اقدام به خودسوزی، خانه را به آتش کشید.'ایوب خجسته' افزود: این حادثه شب گذشته به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام و مامورین آتش نشانی به محل حادثه واقع در بلوار خواجه ربیع اعزام شدند.وی اظهار کرد: در این حادثه یک زن 30 ساله با ریختن بنزین بر روی خود در داخل خانه اقدام به خودسوزی کرد که آتش به خانه نیز سرایت نمود.وی گفت: مامورین آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه نسبت به مهار آتش اقدام و زن مزبور را از مرگ نجات داده و وی را به دلیل سوختگی به بیمارستان منتقل کردند.

چه کسانی قرار است ۴۰۰ هتل در ایران بسازند؟
به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر، رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ‌مدتی است از حساب و کتاب‌هایش درباره‌ی هتل‌سازی در ایران بسیار سخن می‌گوید، 400 هتلی که تا 11 سال آینده باید ساخته شود تا 20 میلیون گردشگری را که تا سال 1404 باید جذب شوند پوشش دهند. البته این 20 میلیون نفر‌، فقط گردشگر خارجی هستند و در این حساب و کتاب‌ ظاهرا گردشگر داخلی، نیاز و سلیقه او در نظر گرفته نشده است.سلطانی‌فر گفته‌، اگر تا 11 سال دیگر بخواهیم 400 هتل بسازیم، لازم است در هر سال 25 تا 35 هتل ساخته شود؛ اما پرسش این است، در شرایطی که عوارض هتل‌سازی و هتل‌داری در ایران بالاست، بانک‌ها پرونده‌های گردشگری را در اولویت قرار نمی‌دهند و سرمایه‌گذاری در هتل چندان توجیه اقتصادی پیدا نکرده، چه کسانی قرار است وارد ساخت و ساز هتل شوند؟ بخش خصوصی که چندین سال است در هتل‌سازی رشد چشمگیری نداشته یا سرمایه‌گذار خارجی که درگیر اوضاع و روابط سیاسی ایران با دنیاست؟جلال تاجیک، مدیرکل مناطق نمونه و زیرساخت‌های گردشگری در معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این‌باره گفت: بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی تمایل دارند هتل‌هایی با ستاره‌های بالا بسازند. این درک را هم به دست آورده‌اند که ایران بازار مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه است؛ ولی ورود آن‌ها و اجرای کار توسط سرمایه‌گذاران خارجی به نتیجه‌ی مذاکرات هسته‌ای منوط شده است. همین حالا سرمایه‌گذارانی از اروپا هستند که برای هتل‌سازی در ایران ابراز تمایل کرده‌اند؛ اما پاسخ نهایی خود را به مشخص شدن نتیجه مذاکرات و حذف تحریم‌ها موکول کرده‌اند.

بوکوحرام ۲ هزار نفر را زنده زنده سوزاند!
به گزارش تابناک، شبه‌نظامیان بوکوحرام روستاهایی در شمال نیجریه را به آتش کشیده و نزدیک به ۲ هزار نفر را کشتند. جسدها در همه جا روی زمین افتاده‌اند. عفو بین‌الملل در گزارش خود می‌گوید: «حمله به روستای بقا و مناطق پیرامون مرگبارترین حمله از سوی بوکوحرام است.»مقام‌های محلی روز جمعه گفتند که این شبه‌نظامیان با کامیون‌هایی که همراه داشتند نه تنها نیروهای خود را پیاده کردند، بلکه موتورسیکلت‌هایی را هم پیاده کرده و سوار بر این موتورها هر که را می‌یافتند، می‌کشتند. «بابا ابا حسن»، یکی از ساکنان محلی هم ضمن تایید همین خبر می‌گوید: «اجساد همه جا پخش هستند و فضا آنقدر امن نیست که بتوانیم بیرون برویم و جسدها را دفن کنیم.» او می‌افزاید: «کسانی هم که در خانه‌هایشان پنهان شده بودند زنده زنده در آتش سوختند.»

کود قلابی هم از راه رسید
به گزارش همشهری، به‌رغم گردش سالانه بالاي بازار نهاده‌هاي كشاورزي، نبود قانون جامع و ضعف نظارت بر توليد و واردات كود، سم و بذر مشكل ساز شده است به‌نحوي كه اكنون 40درصد بازار600ميليون دلاري كود به تسخير نهاده‌هاي تقلبي درآمده است. محمد رضا شريفي، دبير دومين همايش بين‌المللي نهاده‌هاي كشاورزي در پاسخ به خبرنگار ما اعلام كرد كه حجم گردش مالي سالانه بازار كود حدود 600ميليون دلار است كه از اين ميزان حدود 300ميليون دلار انواع كودهاي شيميايي از رده خارج شده فسفاته، اوره و پتاسيم كه موجب تخريب خاك مي‌شود توسط دولت وارد مي‌شود. همچنين از 300ميليون دلار گردش مالي اين بازار توسط بخش غيردولتي نيز بيش از 150ميليون دلار در اختيار كودهاي تقلبي است. واردات بی‌رویه سموم بی‌کیفیت کشاورزی از چین و هند، عرضه کودتقلبی تولید داخل با مشخصات شرکت‌های اروپایی و عرضه بذر فاقد کیفیت، زمینه هدر‌روی منابع بخش کشاورزی، سودجویی برخی افراد و به خطر افتادن سلامت مردم را فراهم کرده است.

حذف سهمیه بلیت سازمان‌ها در جشنواره فیلم فجر
به گزارش فارس، محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر درباره فروش اینترنتی بلیت های جشنواره گفت: امسال در سیاست‌های دفتر جشنواره به گونه ای تعریف شده است که ۷۰ درصد از بلیت های سالن های سینمای جشنواره از طریق اینترنت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت و ۳۰ درصد از بلیت ها در گیشه به فروش خواهد رسید.وی در پاسخ به این سوال که سازمان ها و نهادها امسال سهمیه بلیت خواهند داشت یا خیر گفت: امسال سهمیه‌ای برای سازمان ها و ارگان ها نخواهیم داشت و روزی را معین خواهیم کرد که ارگان‌ها و سازمان ها بلیت های مورد نیاز خود را از طریق سامانه خرید بلیت خریداری کنند.

احتمال سفر احمدی‌نژاد به ترکیه
به گزارش ایسنا و به نقل از شبکه TRT ‌ترکیه، نعیم اوزترک، رییس مرکز خیریه‌ای در شهر بورسا به نام نجم الدین اربکان که مسوول برگزاری این مراسم است، گفت: در سفری که به تهران داشتم با احمدی‌نژاد دیدار کردم و از وی‌ قول شرکت در این مراسم را گرفتم. وی با استقبال از این دعوت گفت که در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد در این مراسم شرکت خواهم کرد.هم‌چنین اوزترک به نقل از احمدی‌نژاد گفت که وی بسیار علاقه دارد که به شهر بورسا سفر کند.

دستگیری سردسته شرط‌بندی فوتبال در کرج
به گزارش ایسنا، سرهنگ یزدان نیکنام رئیس پلیس فتای استان البرز ، اظهارکرد: به دنبال یافتن سرنخ‌هایی از راه‌اندازی و فعالیت یک سایت شرط‌ بندی فوتبال، ماموران پلیس فتا پیگیری‌های تخصصی و فنی ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند.وی افزود: در ابتدا ماموران متوجه شدند که فرد و یا افرادی با تبلیغات در فضای مجازی به دنبال عضو‌گیری برای یک سایت شرط‌بندی فوتبال و کلاهبرداری هستند که به دلیل غیرقانونی بودن اینگونه فعالیت‌ها و کلاهبرداری‌های انجام شده، تلاش بی‌وقفه‌ای برای برخورد با مجرمان آغاز شد.این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه ماموران پلیس فتا از شیوه‌های علمی و تخصصی پیگیری و کشف جرم استفاده می‌کنند، در مدت کوتاهی سرنخ‌های بسیار خوبی از گردانندگان این سایت به دست آمد.نیکنام گفت: از جمله سرنخ‌های مهم کشف شده، مربوط به محل اختفای یکی از متهمان بود که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد وی در یکی از مناطق شهرستان کرج سکونت داشته و گرداننده اصلی شبکه شرط‌ بندی فوتبال نیز این فرد است.وی افزود: ماموران پلیس فتا با اخذ دستور مقام قضایی، مخفیگاه وی را محاصره و در یک عملیات پلیسی او را دستگیر کردند.رئیس پلیس فتای استان البرز ادامه داد: این فرد ابتدا منکر هرگونه جرم و راه‌اندازی سایت غیرمجاز شرط‌ بندی و کلاهبرداری بود اما وقتی با مستندات پلیس روبرو شد، راهی به غیر از اعتراف نداشت.نیکنام اضافه کرد: متهم در اعترافات خود به صراحت گفت که از طریق شبکه مجازی شماره حسابی را در اختیار افراد قرار داده و از آن‌ها برای عضویت درخواست پول کرده است.

مرگ یک داعشی فیلمهای سلاخی+عکس
به گزارش فارس، منابع رسانه‌ای از کشته شدن «معاذ حمد الریس» تروریست داعشی سعودی که در چندین فیلم سر بریدن سربازان سوریه توسط تروریستها حضور داشت، خبر دادند.شبکه کُردزبان «روداو» گزارش داد در درگیری‌های روز گذشته بین نیروهای پیشمرگه و تروریستها در سنجار عراق، «معاذ حمد الریس» تروریست ۲۱ ساله اهل عربستان سعودی که در چندین فیلم سر بریدن سربازان سوریه توسط تروریستها حضور داشت، کشته شد.بر اساس خبرهای منتشرشده برادر این تروریست سعودی هم ماه گذشته در سوریه کشته شده بود.این تروریست به همراه تعدادی دیگر از تکفیری‌های سعودی از شهر «التمیر» این کشور عازم سوریه شده و در حال جنگ با دولتهای سوریه و عراق بوده‌اند.


شیوه جدید برای تنبیه شرکت‌های هواپیمایی
به گزارش مهر، با اینکه سازمان هواپیمایی کشور درباره تاخیر در پرواز با شرکت‌های هواپیمایی اتمام حجت کرد و از امکان تجدید نظر در صدور اصل مجوز پرواز آنها سخن به میان آورد، اما بازهم تاخیر در خطوط پروازی صدای مسافران را درآورد.دو روز پیش مسافران پرواز «تهران-مشهد» بعد از رسیدن به مقصد بعد از تاخیر 4 ساعته پرواز، هواپیما را ترک نکردند. این اقدام مسافران موجب شد مدیر شرکت هواپیمایی برای راضی کردن مسافران به هر مسافر 50 هزارتومان به عنوان جریمه پرداخت کند.اما این ابتکار جالب برای تنبیه شرکت های هواپیمایی قبلا هم انجام شده بود.اواخر آذرماه امسال نیز پس از تکرار تاخیرهای سریالی در پروازهای داخلی مانند « تهران- بوشهر» و «تهران - مشهد» و سرگردانی مسافران در فرودگاهها در یکی از پروازهای ورودی به کشور که بازهم با تاخیر چندساعته انجام شد مسافران هواپیما برای تنبیه شرکت هواپیمایی ابتکار به خرج دادند.مسافران این هواپیمای «بغداد- تهران» که بعد از زیارت از عتبات عالیات به کشور بر می گشتند بعد از یک تاخیر 7 ساعته و رسیدن به مقصد از هواپیما پیاده نشده و در آنجا تحصن کردند. این اقدام، مسئولان هواپیمایی را به شدت متعجب کرد. اغلب این مسافران هفته گذشته هنگام عزیمت به خاک عراق نیز تاخیری 13 ساعته را تجربه کردند.این تحصن تا جایی ادامه پیدا کرد که مسئولان شرکت هواپیمایی مجبور شدند یک پرواز رفت و برگشت رایگان به مشهد مقدس را برای مسافران در نظر بگیرند تا آنها هواپیما را تخلیه کنند.به نظر می رسد با «مد» شدن این حرکت توسط مسافران شرکت های هواپیمایی بعد از هر تاخیر باید چاره‌ای برای بدست آوردن دل مسافرانشان پیدا کنند.

ضرر کاسبان طبقات خراب شده علاءالدین را چه کسی می دهد؟
به گزارش ایرنا،رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، خواستار برخورد قانونی شهرداری و دستگاه قضایی با تخلفات انجام شده در پاساژ علاالدین در راستای تعیین تکلیف مالکان واحدهای تجاری طبقه هفتم این پاساژ شد.'محمد سالاری' با بیان اینکه مالک پاساژ علاالدین مجوزی برای احداث طبقه هفتم و تغییر کاربری طبقه منفی پاساژ نداشته، اظهار کرد: دراین زمینه شورای معماری و شهرسازی شهرداری منطقه 11 تفاهم نامه ای را تنظیم کرده که در آن قید شده مالک باید برای تامین پارکینگ مجتمع اقدام و مجوزهای قانونی و موردنیاز را نیز اخذ کند.وی با اشاره به اینکه مالک به استناد این نامه مدعی داشتن مجوز قانونی است، تصریح کرد: شورای معماری و شهرسازی شهرداری منطقه، مرجع قانونی ارائه مجوز ساخت و ساز نیست و برهمین اساس مجوز ارائه شده از سوی مالک، فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است.سالاری گفت: دریافت مجوز و پروانه قانونی ساخت و ساز مستلزم انجام یک فرآیند اداری است و در صدور سیستمی پروانه ساخت و ساز، تامین پارکینگ، ارائه نقشه های معماری، سازه، برق، مکانیک و تمهیدات مربوط به ایمنی و تاییدیه آتش نشانی نیز باید وجود داشته باشد که در خصوص طبقه هفتم پاساژ علاالدین، هیچیک از این مدارک و مجوزها وجود ندارد.رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران رای کمیسیون ماده 100 مبنی بر تخریب طبقات اضافی پاساژ علاالدین را قانونی دانست و گفت: شهرداری در اجرای رای این کمیسیون کار خوبی را آغاز کرده که باید این روند تا تخریب کامل طبقه و رفع تمامی تخلفات انجام شده، ادامه یابد.سالاری افزود: دراین زمینه از شهردار تهران نیز تقاضا داریم با کارکنان و مسوولان وقت شهرداری که به هردلیل زمینه بروز این تخلف را فراهم کرده اند، بصورت قانونی و قاطع برخورد کند.
دل بریدن از منش و روش احمدی‌نژاد ادامه دارد/ "حلقه انحرافی" هر روز تنهاتر از دیروز!
به گزلرش فردا، زمزمه‌های بازگشت احمدی‌نژاد به قدرت سیاسی این روز‌ها با نزدیک شدن انتخابات مجلس نهم بیشتر و بیشتر به گوش می‌رسد. در واقع می‌توان گفت، مدتی است که شایعه بازگشت محمود احمدی‌نژاد به سیاست ورد زبان هااست و بسیاری از سیاسیون تنها راه بازگشت احمدی‌نژاد ویارانش به حلقه سیاست را انتخابات مجلس دهم می‌دانند.هنوز از یاد‌ها نرفته است که در اسفندماه سال گذشته، در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله ابطحی در دانشگاه امام صادق (ع)، محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که «آیا صحت دارد که وزرای دولت شما در حال آماده شدن برای حضور انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی هستند؟» پاسخ داد: من سخنگوی خودم هستم و سخنگوی دیگران نیستم. و همچنین در پاسخ به این پرسش که «چرا سکوت خود را نمی‌شکنید؟» گفت: سکوت کجا بوده است؟ شما سکوت را به من نشان بدهید تا آن را بشکنم، اما جواب‌های دو پهلوی او باعث نشد تا شایعات درباره احتمال حضور او و حلقه یارانش در انتخابات دهم مجلس از بین برود.این در حالی بود که  خط خبری‌ای که از ابتدای سال ۹۳ با عنوان احتمال نامزدی محمود احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس دهم، آغاز شده بود تا آنجا پیش رفت که برخی رسانه‌های نزدیک به جریان فکری دولت قبل در روزهای گذشته از نامزدی برخی دیگر از اعضای آن دولت در انتخابات آتی خبر دادند.اما در حالی که به نظر می‌رسد تدارکات برای بازگشت احمدی نژادی‌ها به عرصه سیاست توسط حلقه یاران محمود احمدی‌نژاد در جریان است، اعلام برائت‌ها از رئیس دولت دهم نیز شدت گرفته است. اعلام برائت‌هایی که از‌‌ همان روزهای پایانی حیات دولت دهم آغاز شده بود و حالا حتی به آیت الله علم الهدی هم رسیده است.حالا اما با گذشت بیش از یکسال و نیم از آغاز دولت یازدهم و پایان دو دولت احمدی‌نژاد، هنوز این اعلام برائت‌ها به شیوه‌های مختلف ادامه دارد. به عنوان مثال، محمدرضا باهنر، نماینده مجلس که در ابتدا از حامیان رئیس‌جمهور نهم بود، در ۵ آبان سال جاری گفت: «ما هنوز کشف نکرده‌ایم که احمدی‌نژاد چه نوع اصولگرایی را قبول داشت».۱۸بهمن سال گذشته نیز حجت‌الاسلام نبویان از حمایت از محمود احمدی‌نژاد اعلام برائت کرد وگفت: «بنده برای حمایت از احمدی‌نژاد و همراهی وی در سال ۸۴ عذرخواهی می‌کنم، چراکه وی را به‌طور کامل نمی‌شناختم».حالا هم به تازگی آیت الله علم الهدی و حداد عادل نسبت به وحدت اصولگرایان با محمود احمد‌نژاد واکنش نشان داد. آیت الله علم الهدی ، که همواره از حامیان جدی محمود احمدی نژاد بود، در حاشیه همگرایی اصولگرایان در ارزیابی وحدت اصولگرایان با محمود احمدی‌نژاد گفته: آقای احمدی‌نژاد یک نفری بود که عوضی رفت، مرد و تمام شد. احمدی‌نژاد جریان نیست. او مقابل ولایت ایستاد و سقوط کرد.با این تفاسیر به نظر می‌رسد با توجه به جدی‌تر شدن حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس، باز هم ریزش یاران او ادامه دار شده است. ریزشی که باعث شده احمدی نژادی‌ها آنقدر تنها بمانند که نه میان اصلاح طلبان جایی داشته باشند و نه اصولگرایان . در واقع می توان گفت به همین دلیل است که آن‌ها به هر ریسمانی حتی ریسمان دانشگاه ایرانیان به عنوان پایگاهی برای رسیدن به مقصود چنگ می‌زنند.پایگاهی نه چندان مستحکم برای بازنشر عقاید برای نسل جوان و دانشگاهی که نشان داده اند از مخالفان درجه یک تفکر نزدیکان رئیس دولت دهم هستند.شاید حالا محمود احمدی نژاد به این نتیجه رسیده باشد که همراهی با اسفندیار رحیم مشایی و  از خود خواندن او چه تبعاتی برای حلقه یارانش به همراه داشته است. هر چند که به نظر نمی رسد رئیس دولت دهم و یاران گرمابه و گلستانش از همراهی با اسفندیار جنجالی، احساس ندامت و پشیمانی داشته باشند و محمود احمدی نژاد در شرایط و زمان های مختلف نشان داده که هرگز و به هیچ قیمتی از رفیق شفیق خود  نمی گذرد. حتی به قیمت تنها ماندن.

انتهاي پيام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcfecdv.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما