تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: سفر نماینده یک کشور اسلامی مثل ایران به کشور فرانسه در حالی که مقامات این کشور از نشریه هتاک به پیامبر اسلام حمایت کردند، پذیرفته نیست.
مجلس نباید در مقابل خطاهای دیپلماتیک ظریف سکوت کند/ از نماینده یک کشور اسلامی مثل ایران این کار پذیرفته نیست
مجلس نباید در مقابل خطاهای دیپلماتیک ظریف سکوت کند/ از نماینده یک کشور اسلامی مثل ایران این کار پذیرفته نیست
مولوی زین الدین ریگی لادیز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون با بیان اینکه مجلس نباید در مقابل خطاهای دیپلماتیک و رفتارهای خارج از عرف محمد جواد ظریف سکوت کند، اظهار داشت: سفر نماینده یک کشور اسلامی مثل ایران به کشور فرانسه در حالی که مقامات این کشور از نشریه هتاک به پیامبر اسلام حمایت کردند، پذیرفته نیست.
وی ادامه داد: اگر در کشور ایران علیه ارزش های فرانسه توهین می شد و مسئولین ایرانی از آن حمایت می کردند قطعا دولتمردان فرانسه حاضر نبودند به ایران سفر کنند.
این مولوی اهل سنت اضافه کرد: نرمش های برخی از دولتمردان و چرخش به سوی غربی ها حاصلی به جز زیاده خواهی آنها را در پی نخواهد داشت، ظریف نباید فراموش کند نماینده ملت ایران است.
مولوی ریگی لادیز تصریح کرد: سفر ظریف به فرانسه که نماینده ایران است اشتباه بود لذا وی باید از مردم عذر خواهی کند.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان با طرح این سوال از ظریف که آیا هنگامی که با کری قدم می زدید زمین لیز نبود و فکر نکردید بر روی خون و آرمان های شهدایمان راه رفتید، افزود: امیدواریم نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع شوند و در مقابل این توهین سکوت نکنند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdchqxn-.23nk6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما