تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
با توجه به استقبال فراوان دانشجویان در شرکت در طرح ازدواج دانشجویی "همسفر تا بهشت" امکان مجدد ثبت نام از طریق سایت ezdevaj.nahad.ir از تاریخ 12 لغایت 14 بهمن ماه 1393 برای آن دسته از دانشجویانی که موفق به ثبت نام در این طرح نشده اند فراهم گردیده است.
تمدید مهلت ثبت نام مراسم جشن "ازدواج دانشجویی"
تمدید مهلت ثبت نام مراسم جشن "ازدواج دانشجویی"
به گزارش سرويس اجتماعي عصر هامون، با توجه به استقبال فراوان دانشجویان در شرکت در طرح ازدواج دانشجویی "همسفر تا بهشت" امکان مجدد ثبت نام از طریق سایت ezdevaj.nahad.ir از تاریخ 12 لغایت 14 بهمن ماه 1393 برای آن دسته از دانشجویانی که موفق به ثبت نام در این طرح نشده اند فراهم گردیده است.

گفتنی است، دانشجویان مراکز استانی دانشگاه علمی کاربردی می توانند پس از درج مشخصات فردی و عقدنامه ای خود در سایت با همراه داشتن مدارک (پرینت ثبت نام، شناسنامه زوجین، عقدنامه، کارت دانشجویی) به مراکز آموزشی علمی کاربردی خود جهت تأیید نهایی ثبت نام مراجعه نمایند.

گفتنی است، دانشجویان استان تهران پس از ثبت نام جهت تحویل مدارک به آدرس تهران، میدان انقلاب، خ انقلاب، نرسیده به میدان فردوسی، بین خ حافظ و خ نجات اللهی، ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نیم طبقه اول، واحد خواهران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcaa0ni.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما