تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴
امام جمعه شهرستان خاش گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت و استقلال جمهوری اسلامی است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وحدت و استقلال جمهوری اسلامی است
راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وحدت و استقلال جمهوری اسلامی است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،حجت الاسلام محمدحسین میری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خاش، با اشاره به توانمندی ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم شاهنشاهی اظهار کرد،: ملت ایران در ایام‌الله دهه مبارک فجر در عید حقیقی به سر برده و این پیروزی در سایه رهبری مدبرانه امام راحل بود.
وی ادامه داد: ۲۲ بهمن ثابت کرد که ملت ایران در مقابل تمامی تحریم‌های دشمنان همچنان قوی و با اتکال به خداوند ایستاده و به همت جوانان و دانشمندان موفقیت اخیر کسب شده در پرتاب ماهواره فجر نشانه پیروزی ملت ایران است.
حجت الاسلام میری گفت: این راهپیمایی که با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در دفاع از انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، نقطه شکسته شدن غرور و یاوه‌گویی‌های آمریکا و نظام‌های استکباری خواهد بود و به قدرت نرم نظام بیش از گذشته کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در این حضور باشکوه، ملت ایران بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا تجدید بیعت می‌کنند، اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به نقطه‌ای از توان و صلابت دست پیدا کرده که هیچ قدرتی نمی‌تواند این صلابت و شکوه را خدشه‌دار کرده و یا بشکند.
وی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۳۶ سال گذشته افزود:تلاش برای ایجاد رفاه و آسایش مردم، برقراری امنیت پایدار، دستیابی به پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای، حفظ غرور و عزت ملی، خوداتکایی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان و تقویت روحیه ایمان، اعتقادات و باورهای دینی از جمله آنهاست.
امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به برخی مشکلات در شهرستان خاش، گفت: مردم ما وظیفه خود را در قبال اسلام و انقلاب به خوبی انجام داده و ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های انقلاب و ولایت ایستاده‌اند.
وی افزود: حال نوبت مسئولان است که از همه توان خود برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود استفاده کرده و بدانند که عمر خدمت به مردم کوتاه است و باید از این فرصت کوتاه برای رضایت خداوند و خلق خدا بیشترین استفاده را ببرند.
حجت الاسلام میری در پایان لزوم وحدت و تعامل همه دستگاه‌ها را با یکدیگر مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: اقدامات نظام و دولت در بحث سلامت و اقتصادی پیشرفت‌های مناسبی بوده است و امید است در ادامه هم با همین قوت ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdchxvn-.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما