تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
بیش از ۳۰ دانش آموز دختر مدرسه غیرانتفاعی یزدان محجوب رسیدن به سن تکلیف خود را با حضور جمعی از مسئولان در سرسرای اداره تبلیغات اسلامی خاش جشن گرفتند.
بیش از ۳۰ دانش آموز دختر رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند + تصاویر
بیش از ۳۰ دانش آموز دختر رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند + تصاویر
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از تفتان ما،قاسم کوچکزایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خاش در آیین، اظهار کرد: امروز بیش از۳۰ دانش آموز دختر در آستانه سال نو و فرارسیدن ایام تعطیلات عیدباستانی نوروز رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

وی افزود: آموزش مسایل مذهبی  و دینی پس از رسیدن به سن تکلیف از اهداف مهم تربیت اسلامی است که خانواده ها باید به این امر توجه داشته باشند .

کوچکزایی تصریح کرد: جشن تکلیف  مقدمه‌ای برای گام‌های استوار و بیشتر در راستای تقرب به خداست.

وی اذعان کرد: آغاز جشن تکلیف دوره جدیدی در زندگی نونهالان است که باامید به خدا این دوره با موفقیتهای زیادی همراه خواهد بود.

jashn (3)

کوچکزایی یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  را برگزاری مراسم عبادی جشن تکلیف در سطح آموزشگاه‌های کشور برشمرد و افزود: برگزاری مراسم سنت حسنه جشن تکلیف دختران از نظر ترویج سنت‌های اسلامی و معنوی حائز اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد : توجه به روابط محرم و نامحرم، ضرورت تقلید، رعایت حجاب، آموزش قرآن، احترام به پدر و مادر و آموزش امر به معروف و نهی از منکر از مسائلی است که دختران باید از سن تکلیف به آن توجه اساسی داشته باشند.

کارشناس مسئول و رییس مجتمع مدارس غیردولتی شهرستان خاش نیز با تاکید بر ارتقای علم آموزی دانش‌آموزان در کنار حفظ معنویات و مسائل مذهبی گفت: دنیای بدون دانش و علم قابل تحول، رشد و پیشرفت  نیست و در نتیجه هدفی مهم  و ارزشمند در راستای تلاش برای ادامه زندگی و رسیدن به آن وجود ندارد.

jashn (11)

داود براهویی اظهار کرد: دختران باید حضرت فاطمه الزهرا (س) را الگو و سرمشق زندگی واقعی خود قرار داده و تمام رفتار و کردار خود را با الگوبرداری از رفتار این بانوی نمونه انجام دهند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

jashn (7)

 انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcgwx93.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما