تاریخ انتشار :شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
نماینده مردم سیستان گفت: این اقدام عربستان نه تنها هیچ دستاوردی برای این کشور و کشورهای کمک کننده به آن نخواهد داشت بلکه سونامی خطرناکی در کمین عربستان است.
ریشه تجاوز عربستان به یمن در رژیم صهیونیستی و امریکا خلاصه می شود
ریشه تجاوز عربستان به یمن در رژیم صهیونیستی و امریکا خلاصه می شود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از اوشیدا،سید باقر حسینی نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی  در خصوص تجاوز عربستان به یمن با بیان اینکه مساعدت و همکاری برخی کشورهای مسلمان برای حمله به یک کشور مسلمان دیگر، جای تأسف بسیار دارد، افزود: به طور قطع هدف از اینگونه جنگ طلبی و آتش افزوی ها مقابله با گفتمان اسلامی، انقلاب های اسلامی و بیداری اسلامی است.
نماینده مردم سیستان بیان نمود: اگر آمریکا و سران کشورهایی که به یمن حمله کرده اند قائل بر دمکراسی هستند باید بدانند و قبول داشته باشند که تغییر دولت و رژیم خواست مردم یمن و قیام آنها علیه دیکتاتوری بوده است و باید همگان به این خواست ملی مردم یمن احترام بگذارند.
حسینی ادامه داد: این اقدام عربستان نه تنها هیچ دستاوردی برای این کشور و کشورهای کمک کننده به آن نخواهد داشت بلکه سونامی خطرناکی در کمین عربستان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه حکومت سعودی در داخل کشور خود متزلزل است و با این حرکت خشم مردم خود را نیز بر علیه خود برانگیخته است، اظهارداشت: انقلاب مردم یمن، خواست همه مردم در این کشور بوده است و نه تنها با بمباران چیزی عوض نمی شود بلکه نیروهای مردمی و انصارالله بیشتر ترغیب به سرکوب دشمنان خود خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه عملیات نظامی در یمن نقض حریم این کشور به شمار می‌رود،افزود: ریشه این تجاوزها در رژیم صهیونیستی و امریکای جنایتکار است که به دلیل حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی ،اقدام های خبیثانه را در کشورهای اسلامی انجام می دهند تا به وحدت شیعه و سنی آسیب وارد کنند که البته بیداری اسلامی که از چند سال گذشته در کشورهای اسلامی به اوج خود رسیده است، این اقدامات جنایتکارانه را نافرجام خواهد کرد.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcew78p.jh8f7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما