تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
وزیر کشور با پیگیری نماینده چابهار و نائب رییس کمیسیون شوراها در خصوص ارائه توضیحات حادثه تروریستی نگور چابهار به مجلس احضار می شود.
وزیر کشور جهت پاسخگویی حادثه تروریستی چابهار به مجلس احضار می شود
وزیر کشور جهت پاسخگویی حادثه تروریستی چابهار به مجلس احضار می شود
یعقوب جدگال در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون در خصوص اتفاق اخیر استان اظهار داشت: شب گذشته 8 تن از نیروهای مرزبانی مستقر در منطقه نگور سیستان و بلوچستان نقطه صفر شهرستان چابهار و سرباز توسط اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: متاسفانه پاکستان ملجأ و پناهگاه امنی برای تروریست‌ها و افراد شرور شده است.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که کشور ما را ناامن جلوه دهند، افزود: متاسفانه آمریکا و ایادی استکبار از اوایل انقلاب تا کنون به دلیل دشمنی با انقلاب با حادثه آفرینی و اعمال تروریستی در منطقه ایجاد شرارت می کنند و هر بار حادثه ناگواری را رقم می زنند و جوانان بی گناه را به شهادت می رسانند.
جدگال تصریح کرد: با پیگیری های بنده و محمد جواد کولیوند نایب رییس کمیسیون شوراها، وزیر کشور جهت ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات اخیر استان و مسئله مرزبانان به مجلس دعوت شد.
وی در پایان گفت: مرزبانانی که از سایر استان های کشور جهت پاسداری از مرز های استان و میهن به سیستان و بلوچستان می آیند و جان خود را در طبق اخلاص می گذارند وظیفه ماست که با پیگیری های لازم در کمیسیون امنیت ملی، وزارت کشور و استانداری این موضوعات را حل تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات در استان نباشیم.
گفتنی است شب گذشته تعداد 8 مامور نیروی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در منطقه نگور به دست اشرار مسلح به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcjy8em.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما