تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
فرمانده لشکر ۸۸ زرهی زاهدان با بیان اینکه اقتدار ارتش اجازه تعرض به مرز های کشور را به دشمنان نمی‌دهد‌، گفت: ارتش با تقدیم ۴۸ هزار شهید، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی اثبات کرده است.
اقتدار ارتش اجازه تعرض را به دشمنان نمی‌دهد‌/ ارتش با تقدیم ۴۸ هزار شهید، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی اثبات کرده است
اقتدار ارتش اجازه تعرض را به دشمنان نمی‌دهد‌/ ارتش با تقدیم ۴۸ هزار شهید، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی اثبات کرده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، امیر سرتیپ دوم هوشمند اسدی در مراسم 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در زاهدان، اظهار داشت: روز 29 فروردین ماه را به حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، پیشکسوتان و بازنشستگان ارتشی به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و نیز تجدید بیعت با فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب تبریک و تهنیت می‌گوییم.
وی با بیان اینکه  ارتشیان غیور امروز تجدید بیعت می‌کنند با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و پیام اقتدار و آمادگی رزمی خود را به مردم استان سیستان و بلوچستان اعلام می‌داریم، افزود: امسال نیز همانند 35 سال گذشته در میادین شهرها حضور می‌یابیم با عزمی راسخ‌تر و با دستاوردهای علمی و فنی بیشتر و نیز آمادگی بالا و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و حضور و آمادگی خود را در میادین استان اعلام می‌داریم.
اسدی بیان کرد: امروز افتخار می‌کنیم که جزو سربازانی هستیم که زیر بیرق ولایت خدمت کرده و تمام تلاش ما این است تا ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم و در راه احکام و تعالیم ارزشمند الهی قدم برداریم.
وی عنوان کرد: زحمات و تلاش‌های خالصانه ارتشیان همراه با سایر نیروهای مسلح سبب می شود تا اقتدار و صلابت رزمی ما بیشتر شود.
فرمانده لشکر 88 زرهی زاهدان تصریح کرد: امروز مراسم 29 فروردین را در حالی جشن می‌گیریم که جمهوری اسلامی ایران از توانمندی‌های بسیار زیادی در منطقه برخوردار شده است و بسیاری از کشورهای منطقه دوست دارند مانند ما باشند.
اسدی گفت: تمام قدرت و صلابت امروز خود را مدیون رهبری‌های مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌دانیم، اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی برای ملت‌های دیگر به گونه‌ای رقم زده شده است که دوست دارند مانند انقلاب اسلامی ایران، انقلابی داشته باشند.
وی افزود: ما 8 سال دفاع مقدس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم خداوند منان این زحمات و سربازی‌های ما را قبول کند.
فرمانده لشکر 88 زرهی زاهدان عنوان کرد: ما همان طور که در زمان انقلاب به فرمان رهبر راحلمان لبیک گفتیم و با مردم انقلابی همراه شدیم همچنان با بصیرت کامل به رزم و تلاش خود ادامه خواهیم داد.
اسدی بیان کرد: امروز توان و اقتدار نیروهای مسلح ما زبانزد کشورهای دیگر شده است به طوری که می‌بینیم نیروی هوایی ما با تخصص و ولایت‌مداری توانسته است آنچه را که در اختیار دارد بکار ببرد و با فناوری روز دنیا پیش رود.
وی عنوان کرد: نیروی دریایی کشورمان با اقتدار در آب‌ها طی طریق می‌کنند و نیروی زمینی نیز با آنچنان صلابتی، توان و تلاش مضاعف خود را به منصه ظهور می‌رساند که هیچ کشوری یارای مقابله با جمهوری اسلامی را نخواهد داشت.
فرمانده لشکر 88 زرهی زاهدان گفت: پدافند هوایی از چنان قدرتی برخوردار است که هیچ نیروی هوایی متخاصمی جرائت ورود به حریم هوایی کشورمان را ندارد، اینها دستاوردهای انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و بستری که رهبر معظم انقلاب در کشور به وجود آورده‌اند.
اسدی با اشاره به تقدیم 48 هزار شهید ارتشی به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: با تقدیم 48 هزار شهید وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رساندیم و آنچه رزمندگان اسلام در این مدت انجام دادند جای سپاس و تقدیر دارد.
وی گفت: ما سربازان نیروی زمینی همراه با سایر نیروهای مسلح افتخار می‌کنیم که در استان سیستان و بلوچستان از توان رزمی بالایی برخورداریم و دشمنان بدانند که ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام داده و پیروز میدان خواهیم بود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcfyjdv.w6decagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما