تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی گفت:بسیج حقوقدانان جز قشر فرهیخته و تاثیرگذار در جامعه است و رسالتی مهم بر عهده دارند که انتظار می‌رود خروجی کارشان نخبه‌پروری باشد.
بسیج حقوقدانان جز قشر فرهیخته و تاثیرگذار در جامعه است
بسیج حقوقدانان جز قشر فرهیخته و تاثیرگذار در جامعه است

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دادمردان،  به مناسبت هفته قوه قضاییه  انجمن‌های صالحین بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان با رئیس کل دادگستری استان دیدار کردند.

  در این دیدار حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با اشاره به  گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیان کرد: قانون اساسی حاصل اندیشه پاک شهید بهشتی است که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی اظهار کرد: انجمن‎های علمی و معرفتی بسیج حقوقدانان در همه اقشار یکی از نعمت‌هایی است که در سایه نظام در کشور ما ایجاد شده و در شرایط امروزی حلقه‌های صالحین هستند که به دنبال احیا و پیگیری فرهنگ هستند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: بسیج حقوقدانان جز قشر فرهیخته و تاثیرگذار در جامعه است و رسالتی مهم بر عهده دارند که انتظار می‌رود خروجی کارشان نخبه‌پروری باشد.

وی افزود: باید در بسیج حقوقدانان مسائل علمی و اعتقادی تراز اول و در واقع باکیفیت مطرح شود.

حمیدی حضور قضات در انجمن‌های بسیج حقوقدانان را تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: باید بسیج حقوقدانان از طریق معاونت فرهنگی که حلقه اتصال قضات و وکلا است تلاش کند تا بتواند از تجربه، علم و دانش قضات در این راستا استفاده کند.

وی در ادامه به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ماه بهترین فرصت در طول سال است که میتوانیم به معنویت خود بپردازیم و ارتباط خود با خدا را نزدیکتر کنیم امروز نباید اجازه دهیم زندگی مادی ما را از خدا و معنویت دور کند.
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdchmqn-.23nwzdftt2.html
منبع : دادمردان
نام شما
آدرس ايميل شما