تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
فرمانده قرارگاه شهید معمار درمجمع عالی بسیج شهرستان بیان کرد:

هدف تشکیل پایگاه های دسته رزمی بسیج/اطلاع از محرومیت ها وایجادامنیت درمنطقه است

فرمانده قرارگاه شهید معمار گفت: هدف از تشکیل پایگاه های دسته رزمی را اطلاع رسانی از محرومیت های ومشکلات اقتصادی منطقه وانعکاس آن به مقامات بالاتر درجهت شناسائی ومطالعه درباره علت محرومیتها ومشکلات وهمچنین ایجاد اشتغال زائی برای مردم منطقه با فراهم نمودن امکانات و راهکارها وهدف دیگر را ایجاد امنیت پایدار با کمک مردم و ریش سفیدان در سطح منطقه می باشد.
هدف تشکیل پایگاه های دسته رزمی بسیج/اطلاع از محرومیت ها وایجادامنیت درمنطقه است
هدف تشکیل پایگاه های دسته رزمی بسیج/اطلاع از محرومیت ها وایجادامنیت درمنطقه است

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، سرهنگ پاسدار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه شهید معمار در مجمع عالی بسیج  شهرستان دلگان درمصلی امام علی(ع) این شهر اظهارداشت: در حج امسال دوحادثه رخ داد که باعث به شهادت رسیدن عده ای از مسلمانان سراسر دنیاشد،بعداز کشتار مسلمانان در حج چند سال پیش که توسط نیروهای جنایتکار رژیم آل سعود رخ داد،دوباره حادثه ای رخ داد که باعثش نیروهای امنیتی وپلیس سعودی بودند.

وی افزود: نخبگان،ریش سفیدان،علمای اهل تسنن وتشیع دلگان بایددرباره حادثه منا جلسه ای تشکیل داده و ابعاد این حادثه فاجعه بار را مورد تجزیه وتحلیل دهند.

ظریفی با اشاره به اینکه بعد ازوقوع این حادثه با توجه به وسعت فاجعه هیچ کدام از مسئولین درباره فاجعه منا اظهار نظری نکردند،ادامه داد: تا اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی اش درباره اینکه رژیم عربستان سعودی پاسخ بگوید صحبت کرد واین سخنان مقام معظم رهبری بود که مسئولین عربستانی را وادار به عذرخواهی کرد.

فرمانده قرارگاه شهیدمعمارتوضیح داد: نخبگان وعلما بایدسخنان وراهبردهای مقام معظم رهبری را ترسیم و آنها را تجزیه وتحلیل کنندمثلا زمانی که مقام معظم رهبری می گوید مذاکره با آمریکاممنوع است،پس نباید مذاکره شودزیرا دشمن در پی نفوذ ورخنه به جامعه اسلامی را دارد وبعداز نفوذ سعی دشمن براین است که نفوذش را گسترده کند واین برای جامعه اسلامی ماخطرناک است.

سرهنگ حسین ظریفی نقش گروه ها وافراد مختلف در برقراری امنیت درجامعه شهرستان دلگان اشاره وبیان کرد: در دین اسلام به ما یاد داده اند که سرقت و دزدی واعمال ضد اخلاقی کاری خلاف شرع وگناه محسوب می شود و اگر فرهنگیان،علما،کانون خانواده وجامع پزشکی وظیفه خود را دربحث های مربوط به خود به درستی انجام دهند،دیگراین هنجارشکنی ها ونا امنی ها درجامعه پیش نمی آید.

وی بیان داشت: در بحث ایجاد امنیت پایدار مردم شهرستان دلگان همکاری ومشارکت لازم را با ارگانهای نظامی وانتظامی درجهت شهری مقتدر و بدون نا امنی داشته باشند.

فرمانده قرارگاه شهیدمعمار درپایان هدف از تشکیل پایگاه های دسته رزمی را اطلاع رسانی از محرومیت های ومشکلات اقتصادی منطقه وانعکاس آن به مقامات بالاتر درجهت شناسائی ومطالعه درباره علت محرومیتها ومشکلات وهمچنین ایجاد اشتغال زائی برای مردم منطقه با فراهم نمودن امکانات و راهکارها وهدف دیگر را ایجاد امنیت پایدار با کمک مردم و ریش سفیدان در سطح منطقه بر اساس دستور العمل هائی که  ارسال می شود،است.

انتهای پیام/4382

 

https://www.asrehamoon.ir/vdcdff05.yt09n6a22y.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما