تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
زنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر با هدف احیای این فریضه الهی در دبیرستان پسرانه ابوذر شهرستان نیمروز با حضور مسئولین و دبیرستاد نواخته شد.
زنگ امر به معروف ونهی از منکر در دبیرستان ابوذر شهرستان نیمروز نواخته شد
زنگ امر به معروف ونهی از منکر در دبیرستان ابوذر شهرستان نیمروز نواخته شد
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، حجت السلام والمسلمین محمدراشکی بیان کرد: اگر امر به معروف ونهی از منکر این فریضه الهی در جامعه احیاء شود قطعا شاهد ریشه کن شدن بدحجابی وناهنجاری های اخلاقی خواهیم بود و حتی افرادی که عناد دارند فضا را برای جولان دادن نا امن می بینند و دست از اعمال خود برمی دارند.
امام جمعه نیمروز تصریح کرد: فریضه امر به معروف آنقدر اهمیت دارد که بهترین و پاک ترین خونها برای آن ریخته شده است حضرت اباعبدالحسین (ع) و یاران باوفایش شهدای بزرگ امر به معروف و نهی از منکر هستند وباید همه ماها از آنها یاد بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) می‌فرماید: کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند در حقیقت پشتیبان و تکیه گاه مومنان هستند تا آنها احساس قدرت کنند، لذا وقتی گفته می‌شود امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است همه باید در این حوزه اقدام کنیم، که منظور از این نظارت همان تذکر لسانی است و این وظیفه سنگینی است که بر دوش یکایک ما قرار دارد و نباید از آن غافل شویم.
حجت الاسلام و المسلیمن راشکی با بیان اینکه پیام عاشورا، پیام امر به معروف و نهی از منکر می باشد و امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است افزود: ما که پیروان امام حسین(ع) هستیم باید امر به خوبی کنیم و از منکرها نهی کنیم تا چهره محیط پیرامونی ما تغییر کند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcezn8f.jh8ppi9bbj.html
منبع : خبرنیمروز
نام شما
آدرس ايميل شما