تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
از چندی قبل با حضور افرادی همانند کلهر، مشاوره هنری احمدی نژاد و همچنین مرتضی تمدن، استاندار سابق تهران، ساختاری از برخی چهره های سیاسی و مدیران اسبق دولت نهم و دهم برای فعالیت سیاسی با محوریت محمود احمدی نژاد در زاهدان شکل گرفته است.
آغاز فعالیت نیمه رسمی یاران احمدی نژاد در استان/ یار غار مشایی در زاهدان چه می کند؟
آغاز فعالیت نیمه رسمی یاران احمدی نژاد در استان/ یار غار مشایی در زاهدان چه می کند؟
به گزارش عصر هامون، گرچه این ساختار شکل گرفته در استان تاکنون وزن قابل ملاحضه سیاسی از خود بروز نداده ولی آرام آرام از حرکت با چراغ خاموش در حال خارج شدن است.
این در حالیست که پیش از این، این جمع محدود سیاسی تنها به چند گردهمایی محدود و خصوصی بسنده کرده بود ولی به نظر می رسد که اینک تصمیم گرفته اند برخی فعالیت های سیاسی و اجتماعی خود را آشکارتر کنند.
به همین دلیل این جمع سیاسی در زاهدان، در اولین گام با دعوت "ع.د" از یاران نزدیک احمدی نژاد و یار غار مشایی برای سخنرانی در یکی از مساجد زاهدان دعوت بعمل آورده است.
در حالی "ع.د" که نفر اول رسانه ای گروه احمدی نژاد در کشور شناخته می شود به زاهدان می آید که سخنرانی علنی وی با محوریت یکی از موضوعات سیاسی روز کشور، گام اول برای ورود علنی تر یاران احمدی نژاد در سیستان و بلوچستان محسوب می شود.
باوجودی که بسیاری از حامیان احمدی نژاد در استان ها حمایت از محمود احمدی نژاد را منوط به جدایی وی از اسفندیار مشایی اعلام کرده اند ولی همچنان علائم قطعی از جدایی احمدی نژاد و مشایی وجود ندارد.
گفتنی است، ظاهرا تاکنون گروه نزدیک به احمدی نژاد در تهران چندان تمایلی برای حضور موثر در انتخابات آینده مجلس نداشته و تمرکز این جریان بر رقابت های ریاست جمهوری سال 96 خواهد بود.
 انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfetde.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما