تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
نشریه "نیوزویک" در مقاله‎ای به نقش ایران در مبارزه با تروریسم پرداخت و نوشت: "سردار سلیمانی" مغز متفکر نظامی ایران در صحنه مبارزه با تروریسم است.
نیوزویک : "سردار سلیمانی" مغز متفکر نظامی ایران در صحنه مبارزه با تروریسم
نیوزویک : "سردار سلیمانی" مغز متفکر نظامی ایران در صحنه مبارزه با تروریسم

به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ نشریه "نیوزویک" در مقاله‎ای به نقش ایران در مبارزه با تروریسم پرداخت و نوشت: ایران ظرف مدت زمانی که عناصر داعش وارد خاک عراق شدند، بهترین آموزش‎ها و مشورت‎ها را به نیروهای عراقی اعطا کرده و کمک‎های نظامی از قبیل سلاح به بغداد ارائه داده است.

در مقاله نیوزویک آمده است ایران همچنین از طریق مغز متفکر ونظامی خود یعنی "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که بسیاری از فرماندهان نظامی او را فرمانده و استراتژیستی ممتاز می‎دانند، به عراق کمک کرده است.

یکی دیگر از دلایلی که عامل و باعث محبوبیت فرمانده سپاه قدس شده این که او به هیچ طیف و جناحی تعلق ندارد و کشور خود را به عنوان معیار قبول داشته و در این راستا حرکت می‌کند و مردم با توجه به این که می‌بینند هیچ موضع‌گیری خاصی از فرمانده سپاه قدس در حوزه سیاسی و جناحی دیده نمی‌شود؛ لذا به شخصیت او احترام می گذارند.  

لازم به توضیح است که می‌توان به این موارد جمع کردن و ظرفیت‌سازی قدرت جهان اسلام برای مقابله با استکبار و تروریسم را از دلایل دیگر محبوبیت فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران  دانست که باعث شده او در منطقه غرب آسیا بالاتر از "هاکان فیدان" رئیس سابق دستگاه اطلاعات ترکیه و "شاهزاده بندر بن سلطان" رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان قرار بگیرد.    
انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdcdzf0j.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما