تاریخ انتشار :شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
اجرای برجام و برداشتن تحریمهای هسته ای حاصل تسلیم غرب در برابر قدرت ایران و دیپلماسی توام با منطق و استدلال است.
برجام حاصل دیپلماسی قدرت و دیپلماسی تدبیر بود/ افزایش توان موشکی ایران قدرتی بازدارنده برای کشورهای ماجراجوی منطقه است
برجام حاصل دیپلماسی قدرت و دیپلماسی تدبیر بود/ افزایش توان موشکی ایران قدرتی بازدارنده برای کشورهای ماجراجوی منطقه است
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، قدرت زاییده سیاست است و تنها قدرت با قدرت موازی کنترل می شود، صدام حسین با علم به اینکه در ایران آن زمان ضعف و هرج و مرج جای ارتش قدرتمند و کلاسیک شاه را گرفته است دست به جنگ تحمیلی زد.
جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی موفق در منطقه نشان داد که می توان در کنار حفظ قدرت و اقتدار و مهمتر از همه عزت و استقلال سیاسی با دنیا نیز با زبان دیپلماسی نرمش قهرمانانه پیروز شد و در کنار تعامل با دنیا از انزوای جهانی و بر چسب تحریم بیرون آمد و ایران اسلامی را با کشورهایی چون کره شمالی و عراق زمان صدام مقایسه نکرد.
ملت ایران مدت‌ها تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی را تحمل کرد اما از اعتقاد و آرمان خود دست برنداشت و امروز، دنیای غرب با اجرای برجام در مقابل اراده پولادین این ملت، سر تعظیم فرود آورد.
مقاومت ملت ما در مقابل سختی‌های ناشی از محاصره اقتصادی و ثابت‌قدمی آنان بر خواسته‌ها و اعتقاداتشان، یک حماسه است که تسلیم‌ناپذیری ملت ما در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب را به تصویر کشید.
بر اساس آموزه‌های دینی و انسانی که براساس فتوای تاریخی مقام معظم رهبری تجلی پیدا کرده است. جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست و ایجاد اطمینان از این امر طبیعی امتیاز خاصی به حساب نمی‌آید.
بدون شک نقش بسیار مهم رهگیری و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همراهی با گروه مذاکره کننده ایرانی خیره کننده بود طوری که صالحی رئیس سازمان اتمی ایران اشاره کرد: در جریان مذاکرات طرف مذاکره کننده بخصوص ایالات متحده آمریکا سنگ اندازی های بسیار زیادی در جریان تصویب برجام صورت داد که راهنمایی های رهبر معظم انقلاب چاره گشایی به بن بست نکشیدن مذاکرات بود.
هوشیاری سیاسی و عزت مدارانه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی مرهون خون های پاکی است که عزت و شرف را برای ایران عزیز به ارمغان گذاشتند.
رهبر فرزانه انقلاب پرچمدار این خط ثلاله پاک ولایت است و تا قیام مهدی (عج) پیروزی از این خط عاقبت بخیری و کسب عزت و رسیدن به اسلام ناب محمدی که شاخصه جوامع اسلامی است را برای جامعه ما در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdci5pav.t1azp2bcct.html
منبع : خبرنیمروز
نام شما
آدرس ايميل شما