تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۵
مدیركل دفتر امور مراكز توانبخشی روزانه و توانبخشی بهزیستی كشور گفت: سازمان بهزیستی كشور به كارفرمایانی كه در طرح كارگاه حمایتی- تولیدی شركت كنند وام 10 میلیون تومانی اعطا می كند.
اعطای وام 10 میلیون تومانی به كارفرمایان در طرح كارگاه حمایتی- تولیدی
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، زهرا نوع پرست مدیركل دفتر امور مراكز توانبخشی روزانه و توانبخشی بهزیستی كشور با اشاره به اجرائی شدن دستورالعمل كارگاه تیپ 2 حمایتی - تولیدی  در استان های كشور اظهار داشت: این طرح در جهت به كارگیری افراد معلول در بازار كار ارائه شده است.
 
وی گفت: به كارفرمایانی كه از این افراد در كارگاه خود به كارگیری كنند اعتباراتی از سوی سازمان بهزیستی كشور اعطا می شود.
 
مدیركل دفتر امور مراكز توانبخشی روزانه و توانبخشی بهزیستی كشور بیان كرد: در صورتی كه كارگاه تولیدی حمایتی باشد به ازای هر فرد كه دوره ی آموزشی خود را در كارگاه مربوطه طی كند و به مهارت لازم دست یابد اعتبار مذبور تعلق می گیرد.
 
نوع پرست تصریح كرد: افرادی كه در این كارگاه ها مشغول فعالیت می شوند، درصورتی كه 3 تا 5سال پایداری شغل داشته باشند ، اعتبار تعلق گرفته افزایش می یابد.
 
وی در خصوص میزان اعتبار تعیین شده برای كارگاه های تولیدی - حمایتی افزود: بودجه در نظر گرفته شده با توجه به نوع حرفه و تعداد افرادی كه به كار گرفته می شوند متغیر است.
 
مدیركل دفتر امور مراكز توانبخشی روزانه و توانبخشی بهزیستی كشور گفت: اعتبار تعیین شده برای دوران آموزش بالغ بر 3 تا 5 میلیون تومان و پس از تایید پایداری شغل معلولان به 10 میلیون تومان افزایش پیدا می كند.
 
انتهای پیام/4857
https://www.asrehamoon.ir/vdcd5s0j.yt0xo6a22y.html
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما