تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵
تیم فوتبال استقلال تهران این فصل را با هر نتیجه ای به پایان برساند نیمکت این تیم دستخوش تغیرات خواهد شد.
خیز 3 نفره به نیمکت آبی/ سرمربی جدید استقلال کدام گزینه است؟
به گزارش گروه ورزشی عصرهامون؛پرویز مظلومی اگر چه عملکرد نسبی خوبی را در این تیم داشته است اما به دلیل باخت های حساس در دیدارهای دربی و بازی با تراکتور سازی تبریز از محبوبیت بالایی در این تیم برخوردارنیست و شاید در پایان فصل یک گزینه جدید به این تیم اضافه شود وهدایت آبی ها را در فصل آتی به عهده بگیرد. 

گزینه های رسیدن به نیمکت آبی ها به ترتیب اولویت: 

1-علی رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که این روز ها با پیروزی بر پرسپولیس به نوع انتقام دربی را از سرخ ها گرفت و آبی بر آتش استقلالی ها دو آتیشه ریخت. 

وضعیت علی منصور با تیم نفت و البته شرایط بحرانی این تیم شانس وی را برای رسیدن به نیمکت استقلال افزایش داده است. 

2-فرهاد مجیدی دومین گزینه است که البته اگر چه سابقه زیادی در مربیگری ندارد اما محبوبیت بالای وی حتی فرهاد را به سر مربیگری این تیم هم نزدیک کرده است ضمن اینکه وی در این باره هنوز سکوت کرده است و فرض را براین بگذارید که سکوت علامت رضاست. 

3-گزینه سوم صمد مرفاوی است که این یکی شاید شانس کمتری برای حضور در نیمکت استقلال دارد اما به هر حال همیشه آماده خدمت به استقلال بوده است. 

امیر قلعه نویی شاید اگر دیدار استقلال و تراکتور با هر نتیجه دیگری به پایان می رسد باز کی توانست به استقلال فکر کند اما در این حالت هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد. 

موضوع جالب توجه در تغییرات احتمالی باشگاه استقلال در بحث مدیریتی است و وزیر ورزش و جوانان باید برای این تیم فکری اساسی کند. 

محمود گودرزی در این باره به احتمال فراوان برنامه هایی دارد چرا که سرپرست استقلال این روز ها برای آینده خود چشم به فدراسیون ژیمناستیک دارد و واضح است که وی دیگر در استقلال نخواهد بود. 

اما در مورد بهرام افشار زاده باید گفت با توجه به سن و سال وی هنوز مشخص نیست که وی بتواند در یک فدراسیون به عنوان رئیس حضور داشته باشد یا خیر و باید منتظر آینده باشیم. 

انتهای پیام/7473 https://www.asrehamoon.ir/vdcaemna.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما